Türkçe Lession of Passion ve Sex&Glory Oyunları (( Turkish Lop and S&G games ))

JoeHoLMeS

Oct 11, 2017
Arkadaşlar herkese selam.. birçoğumuz oyunları türkçeye çevirme gayretindeyiz ve birçok başarıyla çevrilmiş oyunlar var. ama Lession of Passion ve Sex&Glory oyunlarını pek çeviren olmamış. bende buna bir el atayım dedim. (( eğer hali hazırda bu oyunlara çeviri yapan arkadaşlar varsa bana söylesin --Emeğe Saygı göstermek lazım-- ))

İlk çalışmam Sex&Glory (( Girl With Tattoos )) şuan yapım aşamasında ve sanırım gün içinde bitirebilirim.. Gelişmeleri Bu konudan Takip edebilirsiniz..Bu bittikten sonra diğer oyunlara geçeceğim..Lop ve S&G arşivini indirdim ve vakit buldukça hepsini çevirmeye çalışacağım..

Hey, everybody.. many of us are trying to translate games into Turkish and there are many successful translated games. but the lession of passion and sex&Glory games have never been translated. I thought I'd give it a shot. (( if you already have friends who have translated these games tell me --you have to respect the Labor-- ))

My first work is sex&glory (Girl With Tattoos) and I think I can finish it in the day.. You can follow the developments on this topic..After this is over, I'm going to go to other games..I downloaded the LoP and S&G archive, and as long as I have time, I will try to translate it all..

1.jpg
2.jpg

Inappropriate

Aug 2, 2018
Bu tarz oyunları hiç oynamadım ama çevirirsen tabii ki oynayabilirim. Ayrıca çevirdiğin oyunları imzamda belirttiğim konuda paylaşabilirim. Başarılar.

I've never played games like this, but if you do, I can play. I can also share the games you have translated on the subject that I mentioned in my signature. Achievements.

Last edited:

naniharme

Feb 17, 2018
sex&glory oyunlarının bazları çok kazık zor olabiliyor, eğer diyalogları takip etmeden şansa oynuyorsan bölüm atlaman çok zor genelde de ingilizcem zayıf olduğundan hep yarıda çakılıyorum.