FantasM ( Really Good Giantess Vore Game )

5.00 star(s) 3 Votes

Tiflekek

New Member
Jul 28, 2023
8
0
How do I upgrade my weapons? Once I get them to a certain level, I can't upgrade them anymore even though the game says I unlocked the upgrade. The text is pink instead of blue and I can't select them. Does this have anything to do with the class upgrading? I don't know how that works either.

zasasa

Newbie
Jun 1, 2023
18
17
新しいバージョンに更新されました

v0.6931 (5月13日19:00更新)
相馬ランタンルームの謎のコビトが消えたのを修正しました
v0.693 (5月13日19:00頃更新)
警備員(黄色)が「独房に閉じ込められている」ときにグラフィックが変わらない不具合を修正しました
ガード(黄)が脱獄時にHPが半分を下回るとすぐに「乙女を牢屋に送る」を使用するようになりました
ガードのアニメーションの位置を調整しました(黄色)
ガード(青)のアニメーションの位置を調整しました
ガード(黄色)の負けイベントで、膣捕獲者がいるという条件が無視される不具合を修正しました(すでに膣捕獲者がいる場合、ダイアログが若干変わります)。
ガードの負けイベントで最初に「私」に統一されました。
吸引前のアレクサンドラが攻撃されるたびに同じセリフを言っていた不具合を修正
アレクサンドラを討ち落とす前にレインドロップが入手できない不具合を修正しました。
アレクサンドラが吸い込まれる前に倒せないように設定を変更しました。
上記のバグ修正に加えて、アレクサンドラを倒す前に倒した場合、アップデートでレインドロップを入手し、敗北のフラグを立てる必要があります
「純欲望の鏡」の「天界に行くと」が天界に到達してもアンロックされない不具合を修正しました。

• Like
Reactions: Daun007

Daun007

Newbie
Jul 3, 2020
18
5
新しいバージョンに更新されました

v0.6931 (5月13日19:00更新)
相馬ランタンルームの謎のコビトが消えたのを修正しました
v0.693 (5月13日19:00頃更新)
警備員(黄色)が「独房に閉じ込められている」ときにグラフィックが変わらない不具合を修正しました
ガード(黄)が脱獄時にHPが半分を下回るとすぐに「乙女を牢屋に送る」を使用するようになりました
ガードのアニメーションの位置を調整しました(黄色)
ガード(青)のアニメーションの位置を調整しました
ガード(黄色)の負けイベントで、膣捕獲者がいるという条件が無視される不具合を修正しました(すでに膣捕獲者がいる場合、ダイアログが若干変わります)。
ガードの負けイベントで最初に「私」に統一されました。
吸引前のアレクサンドラが攻撃されるたびに同じセリフを言っていた不具合を修正
アレクサンドラを討ち落とす前にレインドロップが入手できない不具合を修正しました。
アレクサンドラが吸い込まれる前に倒せないように設定を変更しました。
上記のバグ修正に加えて、アレクサンドラを倒す前に倒した場合、アップデートでレインドロップを入手し、敗北のフラグを立てる必要があります
「純欲望の鏡」の「天界に行くと」が天界に到達してもアンロックされない不具合を修正しました。
This, of course, is all great, but I would like to feel the update myself...

Mmnicething

New Member
Dec 4, 2022
1
1
Does anyone know what the best translated version of Fantasm is? And if so, could you send me the link? Cuz I'm playing on a version that's less than 90% translated. Having a hard time going around

• Like
Reactions: Evizzy89

Evizzy89

Well-Known Member
Aug 1, 2021
1,035
1,600
I have been meaning to play this game for a long time but the fact that there is no english version is the reason I havent, I hope the offical version eventually comes out so I can give it a shot!

Daun007

Newbie
Jul 3, 2020
18
5
You need all the 3 files since they are just 1 file that has been split (indicated by 001 behind the file name), before you can extract them
Amazing technology...
This is the first time I’ve encountered this, thanks for the help!

Last edited:
5.00 star(s) 3 Votes