Наткнулся на игру Eternum [v0.5] где в превью все изображения под углом. Выглядит не плохо. Я как и многие другие при создании делаю ровно. Даже когда фото, есть такое выражение: горизонт завален. То есть когда линия горизонта на фото и изображение не ровно. Для фото это вроде не всегда хорошо, если не ошибаюсь. Надеюсь авто переводчик передал смысл моих слов. При расстановки спрайтов понятно что вид только спереди у них. Но я обычно камеру при создании тоже ставлю ровно даже если это просто картинка, а не спрайты. Вид спереди, вид сбоку, вид сверху. С разных сторон, но всё ровно а не под наклоном. Вот и задумался про это, тем более ссылку про расставление изображений в игре добавлю снизу. Хотя там тоже почти всё ровно.
I came across the game Eternum [v0.5] where in the preview all the images are at an angle. Looks good. I, like many others, do exactly when creating. Even when the photo, there is such an expression: the horizon is littered. That is, when the horizon line in the photo and the image is not even. For a photo, this seems to be not always good, if I'm not mistaken. I hope the auto translator conveyed the meaning of my words. When arranging the sprites, it is clear that they only have a front view. But I usually set the camera even when creating, even if it's just a picture, not sprites. Front view, side view, top view. From different sides, but everything is even and not tilted. So I thought about it, especially since I’ll add a link about arranging images in the game below. Although there, too, almost everything is exactly the same.
I came across the game Eternum [v0.5] where in the preview all the images are at an angle. Looks good. I, like many others, do exactly when creating. Even when the photo, there is such an expression: the horizon is littered. That is, when the horizon line in the photo and the image is not even. For a photo, this seems to be not always good, if I'm not mistaken. I hope the auto translator conveyed the meaning of my words. When arranging the sprites, it is clear that they only have a front view. But I usually set the camera even when creating, even if it's just a picture, not sprites. Front view, side view, top view. From different sides, but everything is even and not tilted. So I thought about it, especially since I’ll add a link about arranging images in the game below. Although there, too, almost everything is exactly the same.
You must be registered to see the links