VN Ren'Py translation request AnnaExcitingAffection in German

Sexy Manga

Newbie
Jun 20, 2021
39
10
Anna_Banner.jpg

Overview:
You will be playing the role of "Anna" and making decisions in her life as she will discover herself through the journey. There will be a main storyline with different outcomes depending on your choices, as well as lots of side quests.

Thread Updated: 2022-10-12
Release Date: 2022-10-11
Developer: DeepSleep - - -
Censorship: No
Version: Chapter 2 - 0.951
OS: Windows, Linux, Mac, Android
Language: English
The Prequel:
FanArt: Here
Genre:

genres :


DOWNLOAD
VN
Win/Linux
: - MEGA - -
Mac: - MEGA - -
Android (0.71a): - MEGA - -
Others: COMPRESSED* - ANDROID

Sandbox
Win/Linux
: - MEGA - -
Mac: - MEGA - -
Android (Ch.2 v0.9): - - - MEGA
Other: COMPRESSED*

hopefully 1 will reply and. translate the game it's fun but i don't understand a word
 
Last edited:

Margon27

Member
Jul 7, 2021
247
543
EN
Maybe I can try. My English isn't the best, but my German is. ;)
Why do you need a German translation? Are you German?
Is there actually a need for German translations? Many, especially younger ones, can at least speak enough English to be able to follow the game.

DE
Vielleicht kann ich es. Mein Englisch ist zwar nicht besonders gut, mein Deutsch hingegen schon.
Wozu brauchst du die deutsche Übersetzung? Bist du Deutsche/r?
Gibt es eigentlich Bedarf für deutsche Übersetzungen? Viele, vor allem Jüngere, können doch wenigstens soweit Englisch, dass sie dem Spiel folgen können.
 
  • Like
Reactions: Sexy Manga

Sexy Manga

Newbie
Jun 20, 2021
39
10
IN
Vielleicht kann ich es versuchen. Mein Englisch ist nicht das beste, aber mein Deutsch ist es.;)
Warum brauchen Sie eine deutsche Übersetzung? Bist du Deutscher?
Braucht es überhaupt deutsche Übersetzungen? Viele, vor allem jüngere, können zumindest genug Englisch sprechen, um dem Spiel folgen zu können.

VON
Vielleicht kann ich es. Mein Englisch ist zwar nicht besonders gut, mein Deutsch hingegen schon.
Wozu brauchst du die deutsche Übersetzung? Bist du Deutsche/r?
Gibt es eigentlich Bedarf für deutsche Übersetzungen? Viele, vor allem Jüngere, können doch wenigstens soweit Englisch, dass sie dem Spiel folgen können.
[/ZITIEREN]


ja ich bin ein Deutscher aber ich kann kein Englisch
 
  • Like
Reactions: Margon27