• We will be performing maintenance to upgrade some of our forum tools. During this time, the site will remain online, but you may encounter some errors until the maintenance is complete. The report and search functions will be unavailable until the maintenance is complete.

    Maintenance is expected to last up to 4 hours.

    The maintenance window will start on Thursday, 2024/07/04, at: 1:00 PM GMT / 3:00 PM CEST / 9:00 AM EDT / 6:00 AM PDT / 12:00 AM AEDT

    Thank you for your patience.

VN Ren'Py Translation request PT/BR : "Sisterly Lust " and "Melody".

welk

Newbie
Oct 3, 2019
27
10
Text in Portuguese:

Olá a todos e um especial abraço aos colegas brasileiros e lusitanos..
Sou novo nessa comunidade de jogos e admito que tenho muito que aprender ,não apenas abrir e jogar .

Tenho visto que muitos jogos são passiveis de tradução e outros nem tanto devido tamanho e sua complexidade de código.
Alguns muito comentados ,verdadeiras obras de arte que carecem de uma tradução para nosso idioma como por exemplo
'' Sisterly Lust " e " Melody" ( esse segundo em especial quem despertou esse meu novo vício).

Minha questão : Alguma possibilidade de já haver essas traduçoes aqui ou alguma em andamento ?
Já fiz incansaveis buscas e não encontro nem comentários a respeito.

Espero que essa postagem seja um ponto de partida para essas e outras buscas.
Agradeço a todos.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Text in english:

Hello everyone and a special hug to the Brazilian and Lusitanian colleagues ..
I'm new to this gaming community and I admit I have a lot to learn, not just open and play.

I have seen that many games are translatable and others not so much due to their size and code complexity.
Some very commented, true works of art that need a translation into our language such as
'' Sisterly Lust '' and 'Melody' (this particular one that aroused my new addiction).

My question: Any possibility that these translations are already here or some in progress?
I've done tireless searching and can't find any comments about it.

I hope this post is a starting point for these and other searches.
I thank everyone.