CREATE YOUR AI CUM SLUT ON CANDY.AI TRY FOR FREE
x

Unreal Engine Adventures of Alyasha [v0.0.5] [VulKhan]

2.30 star(s) 3 Votes

vessna

Active Member
Jul 21, 2021
531
293
Postaram się to zmienić, żeby bardziej ci się podobało.
Could ya add some instructions, what to do in the game? Or do something with the riddle, to make the riddle look as one?
Czy możesz dodać instrukcję, odnośnie co w tej grze można, trzeba robić? Lub zrób coś z zagadkami, by te zagadki rzeczywiście wyglądały, działały i były zagadkami?

For example the safe code. You can't find anything helpful to open the safe. You can't make safe riddle, and then say "oh, there's nothing to it, just guess the number".
Na przykład, kod do sejfu. Nie da się znaleźć nic pomocnego do otwarcia sejfu. Nie można stworzyć zagadki z sejfem i powiedzieć graczowi, "eh, nic to nie ma z sejfem związanego, a teraz po porstu zgadnij 4 cyfrowy kod z dupy sgtrony".

Two last things:
First is there is handle/lever on the house wall, the idea for adding there a lever is taken from the ass, it's like adding a house, and installing doors not in the doorframe, but in the roof. You can avctivate the lever, but nothing happens, i know the crane/lever is required to get the axe head, but ya can't get the handle from lever.
Dwie ostatnie rzeczy:
Pierwsza, w grze jest dźwignia/uchwyt na ścianie domu, gdzie pomysł rozstawienia tego uchwytu/dźwigni, jest totalnie wzięty z dupy, to jest tak jakby stworzyć dom i zamiast umieścić drzwi we framudze, to zrobić to w dachu. Więcej da się aktywować tę dźwignię/uchwyt, ale nic się nie dzieje. Wiem że do wzięcia głowy topora jest potrzebny uchwyt ale nie weźmiesz go z tej ściany.
Grałam w to kilka razy i nie widziałam by cokolwiek dawało to aktywowanie, nawet jeśli np aktywacja tego uchwytu powoduje odblokowanie głowy topora, to w jaki sposób niby to działa?


Second thing, is that after first try, i bugged the game, by walking into the forest (Trees biome) and then you can't go back, there's no way forward, and i tried this demo 4 times. But i like the artworks tho, the Orc etc, but don't understand why mp must be asian girl. Maybe if there was few more already made models, added to the game, like in old KOTOR games, would be cool.
Druga rzecz, jest taka że zepsułam grę za pierwszym odpaleniem gierki, wchodząc w miejsce do którego nie powinnam mieć dostępu, a chodzi o las, nie mogę wrócić, a nie mówiąc już o tym że nie da się iść dalej, a demo włączyłam 4 razy. Lubię jak wyglądają te obrazki przy interakcjach, fajnie się prezentują, nie wiem czy to Ai, czy sam robiłeś, ale spoko wyglądają, tego Orka etc, ale nie rozumiem, może się mylę, ale nie jeśli nie to nie rozumiem dlaczego gracz ma grać azjatką. Może fajnym pomysłem by było dodać kilka innych stworzonych postaci, by gracz sobie wybrał, kim chce grać, jak w starych grach KOTOR.
 

VulKhan

Newbie
Game Developer
Jan 14, 2024
20
76
We have listened carefully to your comments and opinions. Thank you to everyone who supported us, who helped us understand what the problems were.

We've made a small update

Thank you for your attention

bomber kurwa
 
  • Like
Reactions: Very Tall dwarve

VulKhan

Newbie
Game Developer
Jan 14, 2024
20
76

And here's a new update.
* 2 scenes, masturbating in the house, sleeping *
* orc camp *
* orc *
* Characters now have stats - hunger, lust, pregnancy, sex, etc. TAB button **
* Fixed mini-bugs *
*fixed Ui picture (now the background will be slightly blurred, and the picture output will be animated).
The game will have multiple endings. Good for some, bad for others
 

vessna

Active Member
Jul 21, 2021
531
293
I love the new background of this thread. Looks great.
Kocham nowe tło tego wątku. Wygląda pięknie.
 
  • Heart
Reactions: VulKhan

vessna

Active Member
Jul 21, 2021
531
293
View attachment Nagrywanie ekranu 2024-08-13 191722.mp4
View attachment Nagrywanie ekranu 2024-08-13 191811.mp4
View attachment Nagrywanie ekranu 2024-08-13 192036.mp4
View attachment Nagrywanie ekranu 2024-08-13 192309.mp4
VulKhan i have feedback for you.

First. Map indicator is somewhere else, not at the map sign.
Po pierwsze. Znacznik mapy, nie znajduje się na obiekcie tablicy z mapą, tylko kieruje gracza do miasta.

Second. Dialouge with Nigel is not working.
Po drugie. Dialog z Nigelem nie działa.

Third. Help sign which i think is some kind of suggestion what to do in quest log, not working. Btw, quest log would be good to have here.
Po trzecie. Znacznik [?] nie działa, nie da się go kliknąć, więc nie wyskakują żadne informacje z Quest loga. Btw, fajnie by było mieć też logi wypraw.

Fourth. After clicking on point of interest objects, it's glitching if you click it many times, or if you click the picture after it's shown.
Po czwarte. Po kliknięciu obiektu który jest punktem zainteresowania gracza, jak np te pokosy, wyskakuje obrazek, po kliknięciu w ten obrazek kilka razy albo raz, animacja zanikania obrazka się glitch'uje.

Fifth. Camera view is bad [House and interiors, and if you want to go where there's no much space like, stairs in the grandma house]. If you could add camera roatation to the camera system view, could be much better, and camera view length and height.
I suggest, all using scroll. Hold scroll for camera rotation and scroll down/up for height-length port.
Po piąte. Poziom na jakim jest kamera i brak rotacji kamery trochę zniekształca rozgrywkę i powoduje że mniej chce się w to grać. Szczególnie wewnątrz budynków, oraz np w ciasnych miejscach, np jak chcesz dostać się do domu babci Alyashy to o ile jesteś w stanie wejść na początek schodów to wyżej się nie da, bo kąt padania kamery jest źle dobrany. Jakby tak zastosować pomysł podobny do tego który jest w BG3?

Last issues is you can't go inside the city. And swamps are empty, just like you can't go to Goblin's Mines, or showoff boobs to goblin. 1723570853366.png
Ostatnie problemy, błędy. Nie da się wejść do miasta. Terytorium bagien są puste, oraz nie da się wejść do jaskiń-kopalni goblinów, tak samo jak nie da się pokazać piersi goblinowi.

Lack of inspection and use option. These option are only used in house with the table.
It's probably because it's a DEMO.
Brak opcji inspekcji przy innych obiektach, system inspekcji można tylko użyć w domu, jednak on chyba nawet nie działa, chociaż nie wiem do końca.

Minor issues:
Orc prostitution offer:
  • Anal option works.
  • Blowjob option is missing a picture. Imo, the animation alone could be enough, but whatever people like.
Lack of I&E system. [Inventory & Equipment]
Can't undress character, can't equip anything.
Brak systemu inwentaryzacji, oraz wyposażenia, nie da się rozebrać, ani wyposażyć Alyashy. 1723570853366.png

I see health and survival, interface system popping up after using [TAB], Maybe better option could be minimise all of it to few core systems, and the rest move to equipment system-like in BG3 for example, or make it similarly to Skyrim pregnancy and lust mods form SexLab. Make something similar, but much more simple.
Widzę interface systemu życia i elementów survivalu pod TABem, ale wydaje mi się że lepszą opcją byłoby zminimalizowanie tego systemu do kilku podstawowych opcji na ekranie i resztę tych które nie są podstawowe, dać jako element karty postaci w systemie wyposażenia, albo uwzględnić wszystko na ekranie rozgrywki, jednak w sposó podobny do sexmodów typu pregnancy mod i lust mod w Skyrim ze stronek typu SexLab.

Btw, this whu-man cow, needs to be in the game? Or is it some kind of prop for testing and stuff? Do we must interact with this creature in the full release, or is it just for whoever wants it?
Btw, już ostatnia rzecz, czy ta dziwna krowia istota, musi być w grze? Czy jest to jakiś rodzaj obiektu testowego do animacji etc? Czy będziemy musieli działać, tworzyć interakcję z tą postacią gdy cała gra wyjdzie, czy jednak jest to opcjonalne dla kogokolwiek kto chce?
 

vessna

Active Member
Jul 21, 2021
531
293
VulKhan

Btw, this whu-man cow, needs to be in the game? Or is it some kind of prop for testing and stuff? Do we must interact with this creature in the full release, or is it just for whoever wants it?
Btw, już ostatnia rzecz, czy ta dziwna krowia istota, musi być w grze? Czy jest to jakiś rodzaj obiektu testowego do animacji etc? Czy będziemy musieli działać, tworzyć interakcję z tą postacią gdy cała gra wyjdzie, czy jednak jest to opcjonalne dla kogokolwiek kto chce?
Ow last 3 things, i know it's DEMO, and i can't wait for more from this game.
Ostastnie 3 pytania. Wiem że to demo i nie mogę się doczekać więcej od tej gry.

First: Will you sell this game via Steam?
Pierwsze: Czy będzie można kupić tę grę na Steam?

Second: Will there be some kind of cool, advanced storytelling-narration, immersive dialogue system?
Drugie: Czy ta gra będzie posiadała, jakąś super fajny, zaawansowaną historię, narrację, lore gry, oraz immersyjne dialogi?

Third: Will there be some combat system? If there will be? Is it some kind of Diablo system? or turn-based combat? Or is it adventure-narrative game?
Trzecie: Czy ta gra będzie posiadała system walki? Jeżeli tak, to czy będzie to system walki podobny do Diablo, a może jakiś oparty o system turowy? Czy jednak będzie to jakaś gra narracyjna, bez większej ekscytacji walką?
 
  • Like
Reactions: VulKhan
2.30 star(s) 3 Votes