kumarin
Engaged Member
- Feb 19, 2022
- 2,370
- 3,795
I use an additional tool to make it possible to use uncensored images with texture_replacer.[引用="kumarin、投稿: 17611934、メンバー: 4679867"]
ImageCompareFortExTurereplacer は、検閲画像と無修正画像を検索するために使用し、オリジナル(モザイク)をMODに挿入し、outフォルダに保存します。ファイル名は、オリジナルファイル名(類似)無修正ファイル名.png 形式です。もちろん、結果が間違っている場合もあります。
使用する画像のみ他のフォルダに転送され、以下の名前が変更されます。
selected_files_rename は、使用する画像を選択し、「selected」フォルダに格納してファイル名を整理します。元のファイル名に変更されます。
UABEA_RENAME_WITH_MD5 は、UABEA で抽出したファイル名を整理するためのものです。ほとんど使われません。
[/引用]
では、これをどこに置いて使用すればよいのでしょうか...?
Let's say I have body3_uncensored.png. I currently have body1_censored.png. Let's say I have body1, body2, ... files. Unfortunately, the uncensored images I have have different names than the original images (body1, body3).
If you have dozens of these files, finding the matching images can be a challenge.
If you create an ORG folder for the censored images, put the MOD folder for the uncensored images, and designate the result as the OUT folder,
body1_censored_(210)_body1_uncensored.png
The file will be created with ORG on the left, MOD on the right, and a similar amount in the middle.
- body1_censored_(210)_body1_uncensored.png
- body1_censored_(220)_body2_uncensored.png
- body1_censored_(280)_body3_uncensored.png
The selected body1_censored_(280)_body3_uncensored.png here has the same file name as the original, but the content is uncensored. Since we need to change the name to body1_censored.png, selected_files_rename is used at this time. If you look at the source, it is not that long.