У 2024 році у нас була серія подій...
- Правила Patreon стали дуже суворими майже після скандалу Епштейна, нам довелося переробити майже всі сцени в грі, щоб переконатися, що ми безсумнівно їх повторимося. Переробка сцени була більшого зроблена в R11, але були деякі біти, які потребували доопрацювання, які виходять з R12.
– У той же час я думав, що грі потрібно пройти довгий шлях з точкою залучення зору нових гравців, вона недостатня для роботи, яка в неї входить. Ось чому інтро було багато перероблено, щоб зробити його більш привабливим, тож тепер ви можете побачити оголеного персонажа, використаного раніше в історії (Лілі) для «активації нейронів», а також спробувати зробити його більш динамічним, це здебільшого зроблено в R12, хоча йому все ще шлюбує свого роду трейлера, який би також перепрофільовано як трейлер для Steam.
- Я переїжджаю в нову країну (очевидно).
Загалом це означає, що вимоги до мистецтва для цього оновлення були досить божевільними зі звичним, і це трохи пояснює затримку.
У майбутньому назва «Divimera» буде перейменована на щось більш мейнстрімне, щоб зробити «новий запуск» з новою обкладинкою та деякими рекламними матеріалами, які будуть супроводжуватися одним випуском Steam.
Я б сказав, що ми наближаємося до завершення цієї переробки, щоб спробувати представити гру новій аудиторії, тому вона не залишатиметься такою дуже довго, як тільки ми досягнемо кращого стану з точки зору привабливості, вона буде зосереджена використовувати на вмісті до кінця гри.
Гра виглядає на мою дитину, тому я справді не роблю її на зло, я хочу, щоб вона була успішною, вона затримала деякий вміст, переробку та створення багатьох речей, які зрештою для когось не мають значення це вже в грі. Але вони тут, щоб спробувати залучити нових гравців, чого вкрай потребує гра.
Через божевільні вимоги до мистецтва та взагалі роботи над Divimera я не завжди можу щось зробити, іноді мені доводиться чекати на якесь мистецтво, і це не є образом для художників, а навпаки, розвинення – це ти наполегливо працювати на початку проекту, щоб переконатися, що немає помилок, що всі системи в порядку, що у вас є банк аудіофайлів і міксів, які ви можете використовувати, і так далі. Таким чином, ви легко працюєте в 5 разів більше років, ніж будь-хто в команді протягом перших двох років, але тоді різниця з художниками виникає в тому, що, зрештою, коли ви пройшли божевільну криву на початку, з часом це стає легше, і вам не потрібно багато зробити. Ось як це відбувається.
Завжди займатися ключовими проектами, і я не люблю сидіти без діла, тож ми вже завершили дуже коротку гру-пародію за 1-2 роки з іншою командою, що складається з різних художників, які незабаром з'явилися під керівництвом Redikal. Повністю готовий, до 6 місяців. Для меценатів.