Guest888

Newbie
Oct 26, 2017
28
39
23
Simply wonderful, especially considering it was made using an AI. Although there are a couple of things I didn’t really like.
1. Why demean Cloud? Was it really necessary to give him a small penis? That feels disrespectful to the character and completely unnecessary for the story. Tifa doesn’t need to be sexually frustrated in order to start going down a corrupt path.
2. Why do almost all the male characters have pretty-boy looks and bodybuilder physiques? It feels like I’m playing a women’s visual novel. At least half of them could have been made more down-to-earth.
And one more thing: am I understanding correctly that I can’t say "no" to that fat it guy? The trope of an "ugly fat guy seducing a beautiful woman through blackmail" is already pretty tired - I’d really like to see some variety.

Profap

Newbie
Jul 26, 2023
46
331
97
Salut Profap je viens de m'abonner à ton Patreon. J'imagine que tu taff déjà beaucoup mais un Discord pour ta commu serait vraiment bienvenu :)
J'imagine bien et t'as raison, j'aurais dû le lancer depuis un moment. C'est juste que j'espérais que les commentaires ou discussions pouvaient tenir facilement ici ou Patreon sans que j'ai à gérer un chat en plus haha... Le jeu n'a pas énormément de joueurs et je peux encore discuter facilement avec tout le monde ou répondre aux questions pour l'instant. Je vais tâcher de l'ouvrir pendant le mois de janvier avec la version test de la 1.07.

• Like
  • Hey there
Reactions: Pollux and RyRa²

Hizael

New Member
Jul 14, 2024
4
6
97
J'imagine bien et t'as raison, j'aurais dû le lancer depuis un moment. C'est juste que j'espérais que les commentaires ou discussions pouvaient tenir facilement ici ou Patreon sans que j'ai à gérer un chat en plus haha... Le jeu n'a pas énormément de joueurs et je peux encore discuter facilement avec tout le monde ou répondre aux questions pour l'instant. Je vais tâcher de l'ouvrir pendant le mois de janvier avec la version test de la 1.07.
Merci pour ta réponse, si jamais tu as besoin d'un coup de main ou d'aide pour ton projet je serais ravis de participer si ca rentre dans mes compétences.

Bon courage !

• Hey there
Reactions: RyRa²

j1g4n5

New Member
Sep 13, 2025
11
3
64
Maybe your missing some files try redownloading
Just did and still same thing. After I add the game (.exe file), when I try to run the game it just says loading them immediately closes. I already have the RenPy plug in installed - Am I missing something ?

4.20 star(s) 6 Votes