Matthew KingWhat is the right name for Matty Kings?
Matthew KingWhat is the right name for Matty Kings?
it did not work for me or I'm doing something wrong. I say fix one is the imagesI renamed the folder with the images folders images and it worked for me. Like, when you extrace the file there is the app then another file to extracte and then you remove everything in the name except images. It worked for me
This update, for the little I've tested, i found a lot of problems and as soon as a bugfix comes out I'll upload it or another forum member will for sure." Error: child tag <</if>> was found outside of a call to its parent macro <<if>> "
in the park
You should be able to get them the same way you get the store job (as long as you are not already employed)Also how to get job in Gas station or chapel
ikr, its almost like playing the development build of a game or somethingMaybe these "<<if>>" bugs are part of the game? Because there are large amounts of it in EVERY release. It's totaly annoying!
I believe it's Kora Del RioCan I ask who Gabby's actress is in the preview trinket scene when she is turning around?
Patch notes for 0.8 Final (Free):
- Updated Chloe's story!
- Added different masturbation scenes for players with breasts (2 different scenes depending on size).
- Moondust now slightly increases energy and arousal.
- Optimized the code for alcohol/drug use (thanks to newport_georgeg for this).
- Fixed some of Felix's scenes not counting towards the sex/sexual activities count.
- Fixed the virginity loss not working in a lot of situations.
- Fixed an issue with energy when taking LSD in your bedroom.
- Fixed an error when speaking with Winter.
- Fixed an error when drinking a wine cooler at the bar in Onegaron.
Le thank youYou must be registered to see the links
D'accord, voici donc la mise à jour de l'histoire d'Alicia pour cette partie; apprenez-en un peu plus sur elle et amusez-vous! Cette mise à jour apporte également des modifications aux tenues, de sorte que la plupart d'entre elles n'ont plus d'effets, mais à la place, j'ajoute des accessoires pour prendre le relais de ces effets, afin que vous puissiez porter la tenue que vous souhaitez et toujours obtenir les effets que vous souhaitez.
La prochaine étape sera de 0,8c comme je l'ai dit, qui se concentrera sur le contenu avec les parents du PC, ainsi que sur le travail et les accessoires, donc je vais y travailler demain et le sortir dès que Je peux.
Pour ceux d'entre vous qui n'ont pas vu les nouvelles hier, je voulais juste mentionner que j'essaierai de mettre davantage l'accent sur le contenu de l'histoire réelle, car cela semble avoir le plus d'intérêt, mais n'hésitez pas à exprimer les vôtres des avis.
Notes de mise à jour:
- Mise à jour de l'histoire d'Alicia!
- Ajout de 4 accessoires à obtenir autour du jeu.
- Ajout d'un Lockbox à votre chambre qui vous permet de changer d'accessoires.
- Suppression des effets des tenues Shameless et Shady.
- Correction d'un problème avec la visite de Felix à l'Université mercredi, disant qu'il n'était pas là.
- Correction de certaines déclarations if dans l'histoire d'Alicia.
- Correction de certaines tenues vérifiant le mauvais prix lors de leur achat.
- Correction d'un bug dans la ville empêchant certains événements aléatoires.
Images:
You must be registered to see the links
Mega
Privilège:
You must be registered to see the linksView attachment 604997