CREATE YOUR AI CUM SLUT ON CANDY.AI TRY FOR FREE
x

[ILLUSION] AI Girl and Honey Select 2 - Card Sharing Thread

5.00 star(s) 6 Votes
Status
Not open for further replies.

zukirin

New Member
Jul 1, 2020
10
4
salut à tous le monde. c'est moi le petit dernier :ROFLMAO:. deux trois question me trotte dans la tête en ce qui concerne les cartes.
1 peu on mettre des cartes de hs1 vers AI girl ?
2 ya t'il un mods ou patch qui ajoute des barbe longue au créateur de personnage masculin?
3 après avoir enregistré plusieurs carte du forum il me manque les costumes. avez-vous un lien qui regroupe tous les costumes ou presque?
4 je vous partage ma première création sur AI girl qui ne plaira sûrement qu'un peu de monde vue les cartes partagées. j'ai passer un temps fou sur son visage environ 3/4h .

Last edited:

dasboosh

Active Member
Oct 22, 2018
697
200
I must second this request. I'd even paypal someone a bit, assuming you can get a moderately accurate version. I will post my 'nigri' here.
Maybe our savior Pathos will take up the mantel? This is her in Hs1 if someone can somehow make it work on hs2

Last edited:
Jan 30, 2021
490
2,567
Maybe our savior Pathos will take up the mantel?
Ha! No saviour that I know of, Das. But the vote of confidence is nice. (y) And as nuts as all this talk is, it really would be easy peasy to set up a clone of the Illusion Booru, for example. It is just getting people to use it instead of the original; that would be mega-tough.

• Like
Reactions: insimgnia

dasboosh

Active Member
Oct 22, 2018
697
200
Ha! No saviour that I know of, Das. But the vote of confidence is nice. (y) And as nuts as all this talk is, it really would be easy peasy to set up a clone of the Illusion Booru, for example. It is just getting people to use it instead of the original; that would be mega-tough.
As humble as ever Pathos that's why your the bees knees. Think you can do these Blonde bombs?

zukirin

New Member
Jul 1, 2020
10
4
après un bon tour sur les page du forum je sur est tomber sur une carte de piper perri partager par
Fernander et surement par d'autre avant et après j'ai décidé de la retravaillé un peu pour la rendre plus ressemblante et voici le résultat avant après pour le visage les cil ne s'affichais pas chez moi sur la carte recup ici j'ignore pourquoi
. tous vos avis seront bon a prendre pour m'amélioré

Bojon55

New Member
Jan 7, 2021
4
19
Hello all! Sorry for the noobness, but where can i find just ai girl scenes for studio neo, where i just have to replace my own characters? in honey select, there was always sepparate "scenes" threads where i could search but somehow i cant find somewhere with just studio/studio neo scenes, easy to browse and download, or one big pack i can sift through.

timiko

Newbie
Jun 30, 2018
34
85
Hello all! Sorry for the noobness, but where can i find just ai girl scenes for studio neo, where i just have to replace my own characters? in honey select, there was always sepparate "scenes" threads where i could search but somehow i cant find somewhere with just studio/studio neo scenes, easy to browse and download, or one big pack i can sift through.
https://f95zone.to/threads/illusion-ai-girl-honey-select-2-studio-neo-scene-sharing-thread.85125/ here's thread, but it isn't rich in scenes.

here you have a lot of scenes. Site is in Japanese but autotranslation makes in understandable enough.

And here you have nice quality scenes from 1 author.

zukirin

New Member
Jul 1, 2020
10
4
je suis sur AI girl et voila une liste longue comme le bras de mod manquant qui s'affiche quand je lance la sauvegarde j'ai demandé sur le fil d'aide pour AI girl mais il semble que cette discution soit morte. le problème etant que je n'ai pas télécharger certains de ces mod et que la sauvegarde en question ne contient aucune des carte prix sur ce forum. que puis-je faire pour résoudre un problème ? désinstaller puis réinstaller le jeux peu être? désolé si je dérange mais je suis pas des plus caller en ce qui concerne les mods :( merci d'avance pour vos réponses et bon jeux a vous

EDIT : problème réglé c'est les costumes que j'avais pris plus haut qui bug a cause des mod que je ne peux pas installer

Last edited:
Status
Not open for further replies.
5.00 star(s) 6 Votes