MI ÉRT NEM Lehel Vissza tölteni egy mentést álandoan EZ dobja ki
Sajnálom, de egy nem kezelt kivétel történt.
Míg a futó játék kód:
File "játék / bedroom.rpy" vonal 203, a script hívás
File "renpy / common / 00start.rpy", a 82, a script
piton:
File "renpy / common / 00start.rpy" vonal 89. <module>
_init_language ()
File "renpy / common / 00start.rpy", 76 vezeték a _init_language
renpy.change_language (nyelv)
File "játék / screens.rpy" vonal 268, a prepare_screen
File "játék / screens.rpy" vonal 268, a készít
File "játék / screens.rpy" vonal 269, a készít
File "játék / screens.rpy" vonal 269, a készít
File "játék / screens.rpy" vonal 277, a készít
File "játék / screens.rpy" vonal 277, a készít
File "renpy / common / 00preferences.rpy" vonal 397, Preference
rv = get ()
Fájl "renpy / common / 00preferences.rpy", a 225, a get
visszaút FieldValue (_preferences "text_cps", tartomány = 200, max_is_zero = True, style = "csúszik")
File "renpy / common / 00barvalues.rpy" vonal 246, a __init__
lépés = max (tartomány / 10, 1)
Típushiba: „int” objektum nem lehívható
- Teljes lőfegyverét ---------------------------------------------- --------------
Teljes lőfegyverét:
Fájl "D: \ Sims4 \ SummertimeSaga-12.10-win \ renpy \ bootstrap.py" vonal 295, a bootstrap
renpy.main.main ()
Fájl "D: \ Sims4 \ SummertimeSaga-12.10-win \ renpy \ main.py" vonal 487, a fő
run (újraindítás)
Fájl "D: \ Sims4 \ SummertimeSaga-12.10-win \ renpy \ main.py" vonal 147, üzemi
renpy.execution.run_context (True)
Fájl "D: \ Sims4 \ SummertimeSaga-12.10-win \ renpy \ execution.py" vonal 761, a run_context
context.run ()
File "játék / bedroom.rpy" vonal 203, a script hívás
File "renpy / common / 00start.rpy", a 82, a script
piton:
Fájl "D: \ Sims4 \ SummertimeSaga-12.10-win \ renpy \ ast.py" vonal 814, a végre
renpy.python.py_exec_bytecode (self.code.bytecode, self.hide store = self.store)
Fájl "D: \ Sims4 \ SummertimeSaga-12.10-win \ renpy \ python.py" vonal 1719, a py_exec_bytecode
exec bytecode a globals, a helyiek
File "renpy / common / 00start.rpy" vonal 89. <module>
_init_language ()
File "renpy / common / 00start.rpy", 76 vezeték a _init_language
renpy.change_language (nyelv)
Fájl "D: \ Sims4 \ SummertimeSaga-12.10-win \ renpy \ fordítás \ __ init__.py" vonal 577, a change_language
renpy.style.rebuild () # @UndefinedVariable
File "renpy / style.pyx" vonal 786, a renpy.style.rebuild (gen \ renpy.style.c: 12440)
renpy.display.screen.prepare_screens ()
Fájl "D: \ Sims4 \ SummertimeSaga-12.10-win \ renpy \ megjelenítés \ screen.py" vonal 848, a prepare_screens
s.ast.prepare_screen ()
File "játék / screens.rpy" vonal 268, a prepare_screen
File "játék / screens.rpy" vonal 268, a készít
File "játék / screens.rpy" vonal 269, a készít
File "játék / screens.rpy" vonal 269, a készít
File "játék / screens.rpy" vonal 277, a készít
File "játék / screens.rpy" vonal 277, a készít
Fájl "D: \ Sims4 \ SummertimeSaga-12.10-win \ renpy \ python.py" vonal 1743, a py_eval_bytecode
visszatérés az eval (bytecode, globals, a helyiek)
File "<képernyő nyelv>" sort 277, a <module>
File "renpy / common / 00preferences.rpy" vonal 397, Preference
rv = get ()
Fájl "renpy / common / 00preferences.rpy", a 225, a get
visszaút FieldValue (_preferences "text_cps", tartomány = 200, max_is_zero = True, style = "csúszik")
File "renpy / common / 00barvalues.rpy" vonal 246, a __init__
lépés = max (tartomány / 10, 1)
Típushiba: „int” objektum nem lehívható
A Windows-7-6.1.7601 SP1
Ren'Py 6.99.12.4.2187
SummertimeSaga 0.12.10