Mod Ren'Py A Wife and Mother [v0.165] [Lust & Passion] - follardoMODV3 [Spa-Eng]

4.00 star(s) 2 Votes

follardo

Member
Aug 26, 2017
363
6,542
Off topic

Estoy bastante avanzado con la nueva actualización, pero aún queda mucho trabajo por hacer. Quise dejarla de lado por unos días y pensé en hacer una especie de homenaje a uno de mis artistas favoritos. Quiero compartir esta escena como regalo para quienes me siguen o pasan por este hilo.

I'm pretty far along with the new update, but there's still a lot of work to be done. I wanted to put it aside for a few days and thought I'd do a sort of tribute to one of my favorite artists. I want to share this scene as a gift for those who follow me or pass by this thread.

Captura de pantalla 2024-08-23 183806.jpg

 

doccop63

Active Member
Oct 16, 2022
744
1,125
Off topic

Estoy bastante avanzado con la nueva actualización, pero aún queda mucho trabajo por hacer. Quise dejarla de lado por unos días y pensé en hacer una especie de homenaje a uno de mis artistas favoritos. Quiero compartir esta escena como regalo para quienes me siguen o pasan por este hilo.

I'm pretty far along with the new update, but there's still a lot of work to be done. I wanted to put it aside for a few days and thought I'd do a sort of tribute to one of my favorite artists. I want to share this scene as a gift for those who follow me or pass by this thread.

View attachment 3960055

Thanks. Nice job. MaxSmeagol has some great stuff and is a little unhearalded.
 
  • Like
Reactions: yura48 and follardo

DNCH2019

Member
Aug 7, 2019
183
139
Off topic

Estoy bastante avanzado con la nueva actualización, pero aún queda mucho trabajo por hacer. Quise dejarla de lado por unos días y pensé en hacer una especie de homenaje a uno de mis artistas favoritos. Quiero compartir esta escena como regalo para quienes me siguen o pasan por este hilo.

I'm pretty far along with the new update, but there's still a lot of work to be done. I wanted to put it aside for a few days and thought I'd do a sort of tribute to one of my favorite artists. I want to share this scene as a gift for those who follow me or pass by this thread.

View attachment 3960055

Muchas gracias follardo. Que impresionante que lla estes avancado con el proximo capitulo de i cant say no?? Como siempre buena suerte en todo.
 
  • Like
Reactions: yura48 and follardo
4.00 star(s) 2 Votes