Sorry but it does not have my tongue. I am talking to you fat to a translator so not easy. I do not understand why I am being attacked I have only asked a simple question !!!
ça s'adressait à Jack-O, pas à vous. C'est lui que je trouve infantile de faire ce genre de remarque.
Ceci étant, je pense que Android n'est pas l'idéal pour profiter vraiment de ce genre de jeux, mieux vaut un véritable ordinateur.
Accessoirement, je croise beaucoup plus de personnes âgées que de gamins avec un android
Mais on fait avec ce qu'on a, je suppose..
Et tout cela ce ne sont que mes opinions..
"Chacun peut penser ce qu'il veut du moment que ça ne m'empêche pas de penser ce que je veux."
La vie est plus agréable quand on ne prend pas la mouche comme ça, dès qu'il y a quelques mots désagréables.
Et ainsi de suite !
à part ça, je persiste et signe . Ce jeu est pas mal du tout !
It was meant for Jack-O, not you. He's the one I find childish to make that sort of remark.
That being said, I think Android is not the best way to really enjoy this kind of games, better a real computer.
Incidentally, I meet a lot more old people than kids with an android.
But we've to do with what we've got, I guess...
And those are just my opinions...
"Anyone can think what they want as long as it doesn't stop me from thinking what I want."
Life is more enjoyable when you aren't upset as soon as there are a few unpleasant words.
Und so weiter !
Other than that, I persist and sign. This game is not bad at all!