Hi guys
I am all alone on this project since the beginning, but as you probably guess i can't work on it as much as i would like.
In other words, trying to find a job in my country when you are 52 years old is not easy.
Too much experience, too old. Or the salary is a pur joke.
--------------------------------------------------
"Quand un tolier (un hypothetique futur patron) te propose d'aller bosser sur Paris à genre du 28KE annuel brut sans indemnités kilométriques et que j'en palpais genre 32KE en 2005... "Tu penses très fort : dis tu plaisantes ? tu te fous de ma gueule ?"
nb : je vis à 130km de Paris 2 bonnes heures de trajet
bah tu l'envois gentiment promener et d'aller chercher sa main d'oeuvre au Maroc ou en Roumanie en essayant de rester poli.
En France nous avons un vrai problème de salaires (surtout pour l'IT) enfin sauf pour une certainne catégorie de profession libérale : toubibs, avocats, dentistes, notaires, ministres, députés,... ne parlons pas des joueurs de Fooball profesionnels...
Trouver un patron Honnète aujourd'hui relève de l'utopie j'ai l'impression mais bon..."
---------------------------------------------------
Well anyway to sump up Ares Revenge is not abandonned :
Even if i can't make a living yet with it, 40 or 50 Patreon members. 12 or 15 Who pays monthly.
Around 50 bucks each month it barely covers my electricity bill...
I've started 3 months ago "The Naughty Priest" (TNP) a second game which is in progress, i should provide it for my Patreon members hopefully this week-end
A version 0.6 of "Ares Revenge" maybe for mid or end of October 24
After that for December i'll modify it in order to sell it on Steam.
If i don't end up homeless before lol
Best Regards.
PhantoMax