Daval3D:
As an admirer of the work that Daval3D has been doing, I would like to convey to him through this letter my hopes that the new year that has just begun (2025) will be excellent on a personal and professional level (as a comics creator), and that he manages to maintain the unquestionable success of his 3 comics (ID, TO and SN), a success that I also hope he can extend to his new VIP works, although not all of us can initially access them. I would also like to take this opportunity to send my recognition and gratitude to Trile3 as the link between Daval3D and us.
Hugs to you from the south of the South American continent.
* In Spanish *:
Como admirador del trabajo que viene realizando Daval3D, quiero hacerle llegar a él a través del presente mis anhelos de que el nuevo año que comenzó (2025) sea excelente en lo personal, y profesional (como creador de Cómics), y que logre mantener el éxito que tienen indiscutiblemente sus 3 Cómics ( ID, TO y SN ), éxito que también espero logre extender a sus nuevos trabajos VIP, aunque no todos podamos en principio acceder al mismo. Aprovecho a enviar también mi reconocimiento y agradecimiento a Trile3 como nexo de Daval3D para con nosotros.
Abrazo para uds. desde el sur del continente América del Sur.