VN Ren'Py Far Beyond the World [Chapter 17] [Echoes of Arcane]

4.30 star(s) 4 Votes

Zihuy

Newbie
Dec 9, 2020
43
106
I thought the convention was to release Alpha -> Build -> Next Alpha -> Next Build -> etc. What is even the last build that was released? It seems like there are just 3 Alpha versions floating around without any of them being finished.
 

Tonyjj

Newbie
Feb 9, 2022
22
22
I thought the convention was to release Alpha -> Build -> Next Alpha -> Next Build -> etc. What is even the last build that was released? It seems like there are just 3 Alpha versions floating around without any of them being finished.
Idk people seem to like the unfinished product more
 

Juum

New Member
Nov 18, 2022
1
0
WIN:

MAC:

LIN:

AND:



Phew~!

Hey guys!

After countless hours of writing, editing, illustrating, and coding, I give to you the final part of chapter 8!

I hope you'll enjoy it, as lots of love and effort went into this one!



Ps. the start button will now take you directly into the newest build.

Regards,

~Kael

I'll just drop it here for those who don't know where to look.
I think the link is dead
 

Theo5467

New Member
Sep 8, 2020
1
5
Capítulo 15 ¡Alfa!

¡Hola, chicos!



Mientras termino el lanzamiento del Capítulo 14 Beta, me complace presentarles el Capítulo 15 Alfa.



Más fondos, más ubicaciones y 30 000 palabras más que impulsan la trama.

Estoy bastante contento con la caracterización de esta parte de la historia, pero tengo curiosidad por saber cómo la juzgarás.

Nuevamente, la construcción es básica, en su mayoría guión, con el acompañamiento de música y fondos, ¡pero aún así espero que lo disfruten!



Por favor, deje un comentario y hágame saber lo que piensa de él!



Saludos,

~Kael



GANA:

MAC:

LIN:

Y:
 

nackedsnake

Engaged Member
Jan 29, 2019
2,347
3,078
Capítulo 15 ¡Alfa!

¡Hola, chicos!



Mientras termino el lanzamiento del Capítulo 14 Beta, me complace presentarles el Capítulo 15 Alfa.



Más fondos, más ubicaciones y 30 000 palabras más que impulsan la trama.

Estoy bastante contento con la caracterización de esta parte de la historia, pero tengo curiosidad por saber cómo la juzgarás.

Nuevamente, la construcción es básica, en su mayoría guión, con el acompañamiento de música y fondos, ¡pero aún así espero que lo disfruten!



Por favor, deje un comentario y hágame saber lo que piensa de él!



Saludos,

~Kael



GANA:

MAC:

LIN:

Y:
Thanks a lot. That's hefty 600+MB, does it contain all previous chapters?
 
  • Like
Reactions: Ericn

LeperDrag

Member
Jul 10, 2019
182
143
Capítulo 15 ¡Alfa!

¡Hola, chicos!



Mientras termino el lanzamiento del Capítulo 14 Beta, me complace presentarles el Capítulo 15 Alfa.



Más fondos, más ubicaciones y 30 000 palabras más que impulsan la trama.

Estoy bastante contento con la caracterización de esta parte de la historia, pero tengo curiosidad por saber cómo la juzgarás.

Nuevamente, la construcción es básica, en su mayoría guión, con el acompañamiento de música y fondos, ¡pero aún así espero que lo disfruten!



Por favor, deje un comentario y hágame saber lo que piensa de él!



Saludos,

~Kael



GANA:

MAC:

LIN:

Y:
Thanks for the share, I will say I've haven't gotten far but just in case for others there's no sprite. Like only background and music, it's wierd not seeing any sprites
 
4.30 star(s) 4 Votes