Пару простых вопросов. Не знаю были уже или нет они.
1)Есть такая тема под названием (monster girl) оно же (monster musume) . В игре есть уже мод в виде обуви который заменяет тип обуви на птичьи ноги гарпии. Есть ли похожие моды на хвост русалки или на лошадиную часть кентавра. Ну в крайнем случае можно карту персонажа где сделали таких персонажей другие люди из аксессуаров . В игре Koikatu есть персонажи кентавры сделанные из аксессуаров , так что это возможно.
2) Хочу добавить бороду мужскому персонажу но не знаю куда прикрепить аксессуар чтобы при открытие рта борода оставалась на подбородке.
3) Немного не понимаю как записывать простую анимацию в VideoExport. В VNGE когда делаешь анимацию там просто выбираешь сколько времени записывать и включаешь VideoExport, а в обычной зацикленной анимации не понятно когда включать чтобы анимация была от начало до конца чтобы потом не обрезать лишнего.
4) Где-то видел но не уверен что возможно использовать анимационную то есть активную версию окончание у мужских персонажей для студии. Не знаю как переводчик переведёт это , но надеюсь смысл понятен.
5) Повтор вопроса с прошлого сообщения. Всё ещё не разобрался возможности регулировать длину юбки у персонажей как в Koikatu.
Заранее спасибо за советы.
A couple of simple questions. I don't know whether they were already or not.
1) There is such a theme called (monster girl) it is (monster musume). In the game there is already a mod in the form of shoes that replaces the type of shoes with the bird's legs of the harpy. Are there any similar mods for the mermaid tail or the horse part of the centaur. Well, as a last resort, you can map a character where other people made such characters from accessories. Koikatu has centaur characters made from accessories, so this is possible.
2) I want to add a beard to a male character, but I don’t know where to attach the accessory so that when the mouth is opened, the beard remains on the chin.
3) I don't understand a bit how to record simple animation in VideoExport. In VNGE, when you make an animation, you just choose how long to record and turn on VideoExport, but in a regular looped animation it is not clear when to turn it on so that the animation is from beginning to end so that you do not cut off the excess later.
4) I saw somewhere but I'm not sure that it is possible to use an animated version, that is, an active version of the ending for male characters for the studio. I don't know how the translator will translate this, but I hope the meaning is clear.
5) Repeat the question from the previous message. I still haven't figured out the ability to adjust the length of the skirts for characters like in Koikatu.
Thanks in advance for the advice.
1)Есть такая тема под названием (monster girl) оно же (monster musume) . В игре есть уже мод в виде обуви который заменяет тип обуви на птичьи ноги гарпии. Есть ли похожие моды на хвост русалки или на лошадиную часть кентавра. Ну в крайнем случае можно карту персонажа где сделали таких персонажей другие люди из аксессуаров . В игре Koikatu есть персонажи кентавры сделанные из аксессуаров , так что это возможно.
2) Хочу добавить бороду мужскому персонажу но не знаю куда прикрепить аксессуар чтобы при открытие рта борода оставалась на подбородке.
3) Немного не понимаю как записывать простую анимацию в VideoExport. В VNGE когда делаешь анимацию там просто выбираешь сколько времени записывать и включаешь VideoExport, а в обычной зацикленной анимации не понятно когда включать чтобы анимация была от начало до конца чтобы потом не обрезать лишнего.
4) Где-то видел но не уверен что возможно использовать анимационную то есть активную версию окончание у мужских персонажей для студии. Не знаю как переводчик переведёт это , но надеюсь смысл понятен.
5) Повтор вопроса с прошлого сообщения. Всё ещё не разобрался возможности регулировать длину юбки у персонажей как в Koikatu.
Заранее спасибо за советы.
A couple of simple questions. I don't know whether they were already or not.
1) There is such a theme called (monster girl) it is (monster musume). In the game there is already a mod in the form of shoes that replaces the type of shoes with the bird's legs of the harpy. Are there any similar mods for the mermaid tail or the horse part of the centaur. Well, as a last resort, you can map a character where other people made such characters from accessories. Koikatu has centaur characters made from accessories, so this is possible.
2) I want to add a beard to a male character, but I don’t know where to attach the accessory so that when the mouth is opened, the beard remains on the chin.
3) I don't understand a bit how to record simple animation in VideoExport. In VNGE, when you make an animation, you just choose how long to record and turn on VideoExport, but in a regular looped animation it is not clear when to turn it on so that the animation is from beginning to end so that you do not cut off the excess later.
4) I saw somewhere but I'm not sure that it is possible to use an animated version, that is, an active version of the ending for male characters for the studio. I don't know how the translator will translate this, but I hope the meaning is clear.
5) Repeat the question from the previous message. I still haven't figured out the ability to adjust the length of the skirts for characters like in Koikatu.
Thanks in advance for the advice.