Thank you for this little comment. Indeed, the compendium is filling up quickly. It's just that the story has a lot of characters. Since I have the ambition to make a long game, I might as well present you with the basics. Then we will only have to create good stories. And I have plenty of ideas. Regarding the main story, the update will be coming soon, hopefully before the end of the month.
PS: I have taken into account many remarks you have made during the previous update. I'm sure you will like all these little modifications to the interface. Without your remarks, it would be more difficult to correct mistakes and improve.
---
En effet, le compendium se remplit vite. C'est juste que l'histoire comporte beaucoup de personnages. Comme j'ai l'ambition de faire un long jeu, autant vous présenter les bases. Ensuite il n'y aura plus qu'à créer de bonnes histoires. Et j'ai plein d'idées. En ce qui concerne l'histoire principale, l'update arrivera bientôt, avant la fin du mois j'espère.
PS: J'ai pris en compte de nombreuses remarques que vous m'avez faites lors du précédent update. Je suis sûr que vous allez aimer toutes ces petites modifications sur l'interface. Sans vos remarques, il serait plus difficile de corriger les erreurs et de s'améliorer.