3.10 star(s) 15 Votes

JCCH18

New Member
Nov 9, 2021
7
4
:coffee: Android Port + Gallery Mod:


 

fluxerzlux

New Member
May 5, 2023
6
2
I've created a little mod to fix some minor annoyances:

Fixes:
- Able to zoom out more during sex scenes to see the whole scene at once.
- Time Machine remembers which level you're currently on so that it's less annoying to navigate.
- Pressing up and down will actually move the years in that direction... instead of opposite.

Instructions:
Extract to the root of your game folder and make sure to "Overwrite".

----------------------------------------------------------------------------------
I can understand why they have it so zoomed in, it's because they didn't make the backgrounds big enough to cover any more space lol. So if you zoom out too much it becomes a floating square, which imo isn't bad but I understand the artistic choice. Hopefully in Kame Paradise 3 they actually make a proper 16:9 background and scale the characters down into it more so you can fully view the whole character without the background borders showing...
yo could you please make one for kame paradise 3 aswell?
 
  • Like
Reactions: lucassilvana533

lucassilvana533

New Member
Feb 29, 2024
1
0
Eu criei um pequeno mod para corrigir alguns pequenos aborrecimentos:

Conserta:
- Capaz de diminuir mais o zoom durante as cenas de sexo para ver a cena inteira de uma vez.
- O Time Machine lembra em qual nível você está atualmente, para que seja menos incômodo navegar.
- Pressionar para cima e para baixo irá, na verdade, mover os anos nessa direção... em vez de na direção oposta.

Instruções:
Extraia para a raiz da pasta do jogo e certifique-se de "Substituir".

-------------------------------------------------- --------------------------------
Eu posso entender por que eles ampliaram tanto, é porque eles não fizeram os fundos grandes o suficiente para cobrir mais espaço haha. Então, se você diminuir muito o zoom, ele se tornará um quadrado flutuante, o que não é ruim, mas eu entendo a escolha artística. Esperançosamente, em Kame Paradise 3 eles realmente criam um fundo 16:9 adequado e reduzem ainda mais os personagens para que você possa ver todo o personagem sem as bordas do fundo aparecerem...
[/CITAR] make a kame paradise 3 zoom pls?
 
3.10 star(s) 15 Votes