Pablojamis

New Member
Jul 12, 2018
7
2
Hello guys!

I made a Spanish translation of this game. It is not an MTL translation, I translated with my own words and with some help from deepL, but it is not MTL.

I decided to translate it because I liked it so much when I played it some time ago, that I thought that Spanish speakers who don't understand English or prefer to play it in Spanish would appreciate it.

N_taii I hope you don't mind that I translated your story. And I would appreciate if you could put a link to the translation in the OP for our Hispanic friends.

Installation:
1- Unzip the "Merry H-mas (Spanish Patch)[Naxoll-rokit6].rar"
2- Copy and Paste the files into your game folder.

If there is any spelling or translation error, please contact me so I can fix it. (In theory everything is perfect)

-Naxoll/rokit6

---------

¡Hola chicos!

He hecho una traduccion al español para este juego. No es una traduccion con MTL, he traducido con mis propias palabras y con algo de ayuda de DeepL, pero no es MTL.

Decidí hacer esta traduccion porque cuando jugué este juego hace unos meses, me gustó bastante y pensé que habrían personas que no podrían disfrutarlo por no entender o por pereza al jugar en Inglés.

N_taii espero que no te moleste que haya traducido tu historia. Y te agradeceria si pudieras añadir el enlace de descarga de la traducción en el OP para nuestros amigos Hispanos.

Instalación:
1- Descomprime "Merry H-mas (Spanish Patch)[Naxoll-rokit6].rar"
2- Copia y pega los archivos dentro de tu carpeta dónde tengas ubicado el juego.

Si hay algun error ortográfico o de traducción, contacta conmigo para poder arreglarlo. (En principio todo está perfecto)

-Naxoll/rokit6
yo quiero hacer algo similar hermano por favor enséñame como hacer eso tengo juegos favoritos los cuales también quiero traducir me gusto mucho el trabajo que hiciste con la traducción.
 
4.50 star(s) 8 Votes