OldHorsefly

Member
Mar 2, 2021
203
213
Even early on, the game feels very enjoyable: no grinding, balanced and playable minigames, and attractive, varied female characters. Not surprising, given it’s from the creators of Man of the House.

• Like
Reactions: TheDevian

Chris_031

New Member
Nov 27, 2019
1
1
bonjour euh je sais plus avancez dans le jeu bloqué dans l''histoire et sais pas pourquoi

j'arrive plus à evoluez en niveau d'amour et autre avec les fille suis bloqué a 30 et me faut 40 minimum pour débloquer les scène avec olivia et annabelle du scrabble et de la tv tous ensemble

me reste que la quete dans ma chambre seul a faire qui dit de regarder dans ma chambre si y'a pas quelque chose choisi d'utile mes rien trouver malheureusement

donc svp possible de m'aidez je fais comment pour arriver à 40 en amour avec les fille vu que sa monte plus mdr merci énormément d'avance ^^

euh enfin reussi grace au livre enfin completer de la bibli cool plus qu'a deverrouillez la porte metaliqyue maintenant merci ^^

Last edited:
  • Hey there
Reactions: Alea iacta est

Sycho

Conversation Conqueror
Respected User
May 9, 2018
7,685
9,623
bonjour euh je sais plus avancez dans le jeu bloqué dans l''histoire et sais pas pourquoi

j'arrive plus à evoluez en niveau d'amour et autre avec les fille suis bloqué a 30 et me faut 40 minimum pour débloquer les scène avec olivia et annabelle du scrabble et de la tv tous ensemble

me reste que la quete dans ma chambre seul a faire qui dit de regarder dans ma chambre si y'a pas quelque chose choisi d'utile mes rien trouver malheureusement

donc svp possible de m'aidez je fais comment pour arriver à 40 en amour avec les fille vu que sa monte plus mdr merci énormément d'avance ^^
English: Please attach your save and I'll take a look.

For future reference, this is an English speaking forum. Please provide an English translation to your post.

Français : Veuillez joindre votre sauvegarde et je l'examinerai.

Pour référence ultérieure, ce forum est anglophone. Veuillez fournir une traduction en anglais de votre message.

• Like
Reactions: Gisgo and TheDevian

davmoor

New Member
Jul 7, 2018
6
2
can someone please explain to a dummy like me how i use the key to unlock the extra version? do i need to drop the file somewhere or just enter the code somewhere?

Sycho

Conversation Conqueror
Respected User
May 9, 2018
7,685
9,623
can someone please explain to a dummy like me how i use the key to unlock the extra version? do i need to drop the file somewhere or just enter the code somewhere?
The key file needs to be in the root directory, where the game's executable is.
MnS root directory.jpg

Last edited:
  • Like

Skode

Well-Known Member
Mar 9, 2020
1,612
2,515
Is Victoria capped at 80 Lust in current update? She needs 85 for the basement boxing scene and i have exhausted every thing she can do that i can think of to try and get it higher.

Sycho

Conversation Conqueror
Respected User
May 9, 2018
7,685
9,623
Is Victoria capped at 80 Lust in current update? She needs 85 for the basement boxing scene and i have exhausted every thing she can do that i can think of to try and get it higher.
Check her profile and see if she is at 100%. If so, then that is all the content there is for her.

• Like

TheDevian

Svengali Productions
Game Developer
Mar 8, 2018
15,619
36,981
She should max at 85/85, but if you are talking about this...

Then it's still 'Under Development'. Check back in a later update.

• Yay, update!
Reactions: rKnight
4.10 star(s) 73 Votes