Game needs some heavy play testing. So many problems, errors, pain points. I suggest the dev play other html games to find what makes them fun.
UI buttons are hard to see and the "continue" stays on screen. I would also suggest allowing the player to use a different character face choice or even to use their own they can load from their computer.
I had 355 $ and 100 energy when entering.
Guest Room has error.
Error: child tag <</if>> was found outside of a call to its parent macro <<if>>
<</if>>
Garage has error.
Error: child tag <</if>> was found outside of a call to its parent macro <<if>>
<</if>>
Giving Richard a Tequila Sunrise puts you on an empty passage with no way back.
love with lily when giving chocolates outside is not color coded unlike others.
Buying weed a second time.
Error: se encontró la etiqueta secundaria <</mdleft>> fuera de una llamada a su macro principal <<mdleft>>
<</mdleft>>
Sexo con Andrea
Error: <<goto>>: el pasaje "Andreasex1" no existe
<< ir a "Andreasex1" >>
Mirando en la mochila
Error: no se puede encontrar una etiqueta de cierre para la macro <<mdleft>>
<<mdleft>>…
Si hablas con el barman pero ya tienes la marihuana, tiene el "vete" original.
Cuando hagas que el jugador compre cosas, no las hagas ir y venir en las páginas. Son solo páginas / clics adicionales sin ningún motivo.
los videos no tienen controles de reproducción / volumen, etc.
Sigue a Nancy
Error: <<goto>>: el pasaje "Nancycreampie" no existe
<< ir a "Nancycreampie" >>
El juego te obliga a saltar mucho, como darle un objeto a Lily sin importar dónde estés y te arroja al salón principal.
No hay estadísticas reales o información sobre dónde se encuentra, solo + s a algún número.
[/CITA]
Thanks for the comment, it helps me to improve.