FOUR SEASON 0.11 public version (SPANISH PATCH) by Naxoll/Rokit6
Hello guys!
I made a Spanish translation of this game. It is not an MTL translation, I translated with my own words.
I decided to translate it because I liked it so much when I played it, that I thought that Spanish speakers who don't understand English or prefer to play it in Spanish would appreciate it.
I hope Hitozuma don't mind that I translated his story. And I would appreciate if the OP
BaasB could put a link to the translation in the OP for our Hispanic friends.
This is the public version of the game. As I don't have the patreon version I couldn't translate it completely.
Installation:
1- Unzip the "
Four_Seasons-0.11public-pc (Traduccion español por Naxoll-rokit6).rar"
2- Copy and Paste the files into your game folder.
If there is any spelling or translation error, please contact me so I can fix it. (In theory everything is perfect)
- Naxoll/rokit6
---------
¡Hola chicos!
He hecho una traduccion al español para este juego. No es una traduccion con MTL, he traducido con mis propias palabras.
Decidí hacer esta traduccion porque me gustó bastante y pensé que habrían personas que no podrían disfrutarlo por no entender o por pereza al jugar en Inglés.
Espero que a Hitozuma no le moleste que haya traducido su historia. Y agradeceria si el OP
BaasB pudiera añadir el enlace de descarga de la traducción en el OP para nuestros amigos Hispanos.
Es la version pública del juego. Al no poseer la version patreon no he podido traducirlo completo.
Instalación:
1- Descomprime "
Four_Seasons-0.11public-pc (Traduccion español por Naxoll-rokit6).rar"
2- Copia y pega los archivos dentro de tu carpeta dónde tengas ubicado el juego.
Si hay algun error ortográfico o de traducción, contacta conmigo para poder arreglarlo. (En principio todo está perfecto)
-Naxoll/rokit6