For example, I am not interested in playing FMC that means that I would be losing a lot of content, if I or others players don't play Nicole's story, would we be losing important information for Jason's story?)
Hi and thanks for your feedback.
I don't intend to make JASON a game that looks like all the others. Why to be satisfied with only one main character and never to be interested in the others? It is sometimes interesting to know the life of other characters. It adds a lot of depth to the story that is unfolding. In any movie, the viewer is not always focused on the main character. In Jason, the player will of course be playing Jason, but that doesn't stop them from getting to know the other characters, like Nicole or Jennifer and many more to come.
If this aspect of the game doesn't appeal to you, then so be it. As many people say, you can't please everyone and my choice is to make people discover a whole set of different personalities and universes.
As for the quantity of content, I already offer you more than 1000 quality renders, many scenes, varied music and characters that start to be appreciated by many people.
How to get more content ? It's very simple, allow me to have all my time to devote to the development of the game, to be able to pay all the music artists as I want, all the 3d artists for their assets creation. How can I do that ? By financing. There is no secret.
---
Salut et merci pour tes retours.
Je ne compte pas faire de JASON un jeu qui ressemble à tout les autres. Pourquoi se contenter que d'un seul personnage principal et de ne jamais s’intéresser aux autres ? Il est parfois intéressants de connaître la vie des autres personnages. Ca rajoute beaucoup de profondeur dans l'histoire qui se déroule. Dans n'importe quel film, le spectateur n'est pas tout le temps focalisé sur le personnage principal. Dans Jason, le joueur incarnera bien sur Jason mais ça ne l'empêchera pas de découvrir les autres personnages, comme Nicole ou Jennifer et bien d'autre à venir.
Si cet aspect du jeu ne plait pas, alors tant pis. Comme beaucoup le disent, on ne peut pas plaire à tout le monde et mon choix et de faire découvrir tout un ensemble de personnalité et d'univers différent.
En ce qui concerne la quantité de contenu, je vous propose déjà plus de 1000 rendus de qualité, de nombreuses scènes, de la musique variée et des personnages qui commencent à être appréciés par beaucoup de personnes.
Comment avoir plus de contenu ? C'est très simple, me permettre d'avoir tout mon temps pour me consacrer au développement du jeu, pouvoir rémunérer tous les artistes musicaux comme je le souhaite, tous les artistes 3d pour leur création d'assets. Comment me le permettre ? Par le financement. Il n'y a pas de secret.