- Sep 18, 2021
- 673
- 4,555
Thanks for your feedbackWe have a lot of games with the same vision (side stories / multiple protagonist) as you. But they already come with the multiple protagonist tag (479 games). Usually when the player comes to "play a game", he wants to "play" male MC (She want "play" female MC), rename MC, decide where the story goes. Don't watch a movie (or kinetic novel). Because the movie is ready, and in 2 hours you can watch the whole movie. Without waiting 2-3 years.
But thanks for clarifying what you want in your game.
There are few games with multiple protagonist and great support. So don't expect great support early. Be persistent if this is the kind of story you intend to create.
I know that nowadays, people always want more content, sometimes at the expense of quality.
I would have liked to release a game directly finished but for that it takes a lot of time and funding that I don't have. Hence the participative financing. Moreover, for the people who support me, you have to know that I suspend the Patreon payments as soon as an update takes more than 3 months to be released. When I speak about update, I speak about a major release including at least 600+ renders.
This is currently the case, those who take a Patreon level now, will be taken only once and will have the future update for free from its release scheduled before the summer.
---
Je sais que de nos jours, les gens veulent toujours plus de contenu au détriment parfois de la qualité.
J'aurais aimer sortir un jeu directement fini mais pour cela il faut énormément de temps et des financements que je n'ai pas. D'ou le financement participatif. De plus, pour les personnes qui me soutiennent, il faut savoir que je suspend les prélèvement Patreon dès qu'un update met plus de 3 mois a sortir. Quand je parle d'update, je parle d'une sortie majeure comprenant au moins 600+ renders.
C'est actuellement le cas, ceux qui prennent un niveau Patreon actuellement, ne seront prélevés qu'une seule fois et auront le futur update gratuitement des sa sortie prévu avant l'été.