WiXzton510
Member
- Jul 2, 2024
- 109
- 177
- 62
Hey Adeptus, what is planned for new patch? Also, Do you consider adding Bol x Maya x Maya/Shey? I think his schlong deserves some double love.
polished jade bellBTW bro the gif you shared whose the artist
It's actually not a Goblin but a Falmer type, requested by a patreon supporter. Not released yet.LjQujd
Goblins in WildLife!? I keep my WL constantly up to date... but... am I missing something!?? I definitely need to make my experiments with WildLife, if my own game development shall allow.
This doesn't really clear it up for me, HydrogenSaysHDT is your pseudonym? So you are a female Chinese modder?Hello ObeliskOfLight
It's also one of my pseudonyms, do you understand?
But it's been a long time...
That's what a modder is. I'll have others, "American, why not?"
Don't worry, I'll keep this one, it's the real one. The painting (as a logo) is mine, I'm the author.
I'll answer in english so everyone can read.Salut Riryh
Oui t as raison ,j ai pas le coup pour parler anglais et je suis plus tout jeune.
Merci ,alors je t explique.
Je possede une station de travail et unréal5 ,ce qu Adeptus a pas compris c est que ses matériaux foutent tout en vrac et c est pour ca que carte monde est pas entierement texturer ,il est fier ,la preuve y vient dy corriger .
Il doit déja y mettre un auto erase ,parce que lorsque qu on ajoute un objet ses matériaux par carte identique se multiplis ...pas vrai? pourtant y nous laisse un choix sur un menu a l import????
et j en passe ,mon moteur a ce vice, car il faut corriger les allocations de repartitions des textures par matériaux ,tout ses problemes sont lier a ca , d3d11 contourne en partie ce probleme
Bon en faite c 'est fait sur ma machine et accelere le temps de chargement
et forcement plein de truc relationnel , cest bizare mes idées antérieurs retombe toujours dans son jeu ,le loup garou ,un corps de boss au corps de Hulk te rappelle pas un de mes addons , cette correction de lag (le prochain update) , l inertie des seins (tourner a sa façon) ,ect..... il me connais pas et en plus il est vulgaire (moi je plaisente ) j ai effacer d ailleurs le kill ,t as raison.....
Pas mal Umemaro; ton logo , j aime bien ce qu il fait .
Ah oui les seins , J essaye de reporter mon inertie de mod de Skyrim dans wildlife
Je me sert a default des ropes ou chaines comme physic ,jattache ca aux bones des seins puis convertie ca en code ,un mod est née
Juste un parametre pour l inertie des seins ou d autres ,aparament y sait pas faire .
Tes une personne cool ,on reste en contact ,je t en raconterais d autres , en francais ,mon anglais est a chier, bises
In my experience, the answer is yes. He often responds to criticism with personal insults, and I have personally reported several of his posts for this reason.You say Steve is vulgar (is he ?)
But is that really an unfair suggestion? After all, a competent developer would not typically spend over a decade "developing" a game only to end up with what amounts to little more than an animation viewer. At this point, the situation can reasonably be seen as either a matter of incompetence or as a deliberate attempt to prolong development in order to continue receiving support. How one interprets it is, of course, open to perspective.you permanently make side remarks, almost suggesting he's incompetent.
This is a public game forum, everyone has the right to share their views on how the game could or should be developed. There's no need to become defensive simply because others express a different opinion.Stop arguing it should be done this way in the game.
I am not saying to not post what you'r doin. Post all you work if you think it can interest some people.So I won't be posting this breast inertia addon again, even though it was much better in the last update...
Mo
Let's not talk about it anymore.