Spyderwraith

Well-Known Member
Jul 21, 2017
1,156
901
I renamed the folder with the images folders images and it worked for me. Like, when you extrace the file there is the app then another file to extracte and then you remove everything in the name except images. It worked for me
it did not work for me or I'm doing something wrong. I say fix one is the images
it should not take a surgeons hand to make images work
 
  • Like
Reactions: BlackGuy85

Kristu

Member
Aug 7, 2016
256
441
" Error: child tag <</if>> was found outside of a call to its parent macro <<if>> "
in the park
 

putzseila

Member
Dec 11, 2017
347
1,288
" Error: child tag <</if>> was found outside of a call to its parent macro <<if>> "
in the park
This update, for the little I've tested, i found a lot of problems and as soon as a bugfix comes out I'll upload it or another forum member will for sure.
 
  • Like
Reactions: SilenceHill

putzseila

Member
Dec 11, 2017
347
1,288
SQ Cruise e Blacked & Whited released updates yesterday the style reminds a lot of friends of mine. They're a good games too.
 
  • Like
Reactions: SilenceHill

NiteStorm

Member
Sep 23, 2018
167
263
ERRORS IN PARK



Check Behind Restroom
| Talk to Prostitute | Talk to Shady Person | Take Random Photographs
Error: child tag <<elseif>> was found outside of a call to its parent macro <<if>> | Find Out What's Going on with Alex
Error: child tag <</if>> was found outside of a call to its parent macro <<if>>
 

jiffk

Newbie
Nov 4, 2017
22
14
Apparently there is an updated version (0.8 Final (Free)) on the TFGS page.
Patch notes for 0.8 Final (Free):


- Updated Chloe's story!
- Added different masturbation scenes for players with breasts (2 different scenes depending on size).
- Moondust now slightly increases energy and arousal.
- Optimized the code for alcohol/drug use (thanks to newport_georgeg for this).
- Fixed some of Felix's scenes not counting towards the sex/sexual activities count.
- Fixed the virginity loss not working in a lot of situations.
- Fixed an issue with energy when taking LSD in your bedroom.
- Fixed an error when speaking with Winter.
- Fixed an error when drinking a wine cooler at the bar in Onegaron.
 

ADIDAS

Member
Feb 3, 2018
318
300
From Patreon; New version is now live.






Hello everyone, I want to just start out by saying that the final part of 0.8b will come out tomorrow, then I will be working on getting 0.8c out, which will focus on more content with the PC parents, which I know a lot of people are looking forward to, so please just hold on a little longer! Besides that, I have also heard the feedback on spreading things too thin and not putting enough focus on the actual story, so I will try to adjust my focus a bit to put more depth into actual story writing rather than random side things.
For my new project, sorry nothing has been up yet, it is difficult trying to balance things and everything has been a little crazy right now with the whole pandemic thing going on. I don't want to say anything definitive because I feel like something comes up every time that I do, but just know that I am still trying to get things going on it and I will post some images and such as soon as I have more things to show.
Speaking of the pandemic, I do want to mention that I do understand anyone wanting to hold onto their money during a scary time like this, so please just know that I completely understand if anyone unsubscribes during this time; there are certainly more important things than support me making silly games, so please just stay safe and take care of yourselves.
Final note, please lookout for a poll soon as I want to, once again, gauge everyone's interest in different types of content. I hope you all look forward to the new content coming up soon and that you all have a great week!
 

ibizadalton

Active Member
Donor
Apr 23, 2019
850
2,630


D'accord, voici donc la mise à jour de l'histoire d'Alicia pour cette partie; apprenez-en un peu plus sur elle et amusez-vous! Cette mise à jour apporte également des modifications aux tenues, de sorte que la plupart d'entre elles n'ont plus d'effets, mais à la place, j'ajoute des accessoires pour prendre le relais de ces effets, afin que vous puissiez porter la tenue que vous souhaitez et toujours obtenir les effets que vous souhaitez.

La prochaine étape sera de 0,8c comme je l'ai dit, qui se concentrera sur le contenu avec les parents du PC, ainsi que sur le travail et les accessoires, donc je vais y travailler demain et le sortir dès que Je peux.

Pour ceux d'entre vous qui n'ont pas vu les nouvelles hier, je voulais juste mentionner que j'essaierai de mettre davantage l'accent sur le contenu de l'histoire réelle, car cela semble avoir le plus d'intérêt, mais n'hésitez pas à exprimer les vôtres des avis.

Notes de mise à jour:

- Mise à jour de l'histoire d'Alicia!

- Ajout de 4 accessoires à obtenir autour du jeu.

- Ajout d'un Lockbox à votre chambre qui vous permet de changer d'accessoires.

- Suppression des effets des tenues Shameless et Shady.

- Correction d'un problème avec la visite de Felix à l'Université mercredi, disant qu'il n'était pas là.

- Correction de certaines déclarations if dans l'histoire d'Alicia.

- Correction de certaines tenues vérifiant le mauvais prix lors de leur achat.

- Correction d'un bug dans la ville empêchant certains événements aléatoires.


Images:




Privilège:
View attachment Friends of Mine.rar
 
Last edited:

Geralt_of_Trivia

Active Member
Jan 27, 2019
820
2,148


D'accord, voici donc la mise à jour de l'histoire d'Alicia pour cette partie; apprenez-en un peu plus sur elle et amusez-vous! Cette mise à jour apporte également des modifications aux tenues, de sorte que la plupart d'entre elles n'ont plus d'effets, mais à la place, j'ajoute des accessoires pour prendre le relais de ces effets, afin que vous puissiez porter la tenue que vous souhaitez et toujours obtenir les effets que vous souhaitez.

La prochaine étape sera de 0,8c comme je l'ai dit, qui se concentrera sur le contenu avec les parents du PC, ainsi que sur le travail et les accessoires, donc je vais y travailler demain et le sortir dès que Je peux.

Pour ceux d'entre vous qui n'ont pas vu les nouvelles hier, je voulais juste mentionner que j'essaierai de mettre davantage l'accent sur le contenu de l'histoire réelle, car cela semble avoir le plus d'intérêt, mais n'hésitez pas à exprimer les vôtres des avis.

Notes de mise à jour:

- Mise à jour de l'histoire d'Alicia!

- Ajout de 4 accessoires à obtenir autour du jeu.

- Ajout d'un Lockbox à votre chambre qui vous permet de changer d'accessoires.

- Suppression des effets des tenues Shameless et Shady.

- Correction d'un problème avec la visite de Felix à l'Université mercredi, disant qu'il n'était pas là.

- Correction de certaines déclarations if dans l'histoire d'Alicia.

- Correction de certaines tenues vérifiant le mauvais prix lors de leur achat.

- Correction d'un bug dans la ville empêchant certains événements aléatoires.


Images:


Mega

Privilège:
View attachment 604997
Le thank you
 
  • Like
Reactions: ibizadalton
3.50 star(s) 26 Votes