FastBullet

Member
May 30, 2017
442
1,689
If somebody could upload a full save with all of the gallery unlocked that would be amazing, since I cant be bothered to play this game anymore with the mechanics it has and the guessing of what to do next.
 

dr FeelGood

Active Member
May 9, 2017
953
2,000
deen bug again ... on Bring Ana home task

How to pass it? On v7.2 I start game again and somehow pass. Now, in v.8.0 have problems with save from the end of v.7.2. And, again, I drop in deen dialogue ...
 

lele63

Member
May 3, 2017
100
40
i had a broblem with 0.8
Code:
[code]
I'm sorry, but an uncaught exception occurred.

While running game code:
  File "renpy/common/000statements.rpy", line 485, in execute_call_screen
    store._return = renpy.call_screen(name, *args, **kwargs)
Exception: Grid overfull.

-- Full Traceback ------------------------------------------------------------

Full traceback:
  File "game/menumain.rpyc", line 18, in script call
    �������� �%�7g�F��&g`� ^aCn.qRE� nW
  File "game/jerk.rpyc", line 183, in script call
  File "game/tv.rpyc", line 17, in script call
    a���#���|9~.6C�4\Q_��ڂ����܂����%�
  File "game/menumain.rpyc", line 110, in script
    �q��)��j�
  File "D:\My_cute_roommate-0.8.0ex-win\renpy\ast.py", line 1775, in execute
    self.call("execute")
  File "D:\My_cute_roommate-0.8.0ex-win\renpy\ast.py", line 1763, in call
    return renpy.statements.call(method, parsed, *args, **kwargs)
  File "D:\My_cute_roommate-0.8.0ex-win\renpy\statements.py", line 163, in call
    return method(parsed, *args, **kwargs)
  File "renpy/common/000statements.rpy", line 485, in execute_call_screen
    store._return = renpy.call_screen(name, *args, **kwargs)
  File "D:\My_cute_roommate-0.8.0ex-win\renpy\exports.py", line 2612, in call_screen
    rv = renpy.ui.interact(mouse="screen", type="screen", roll_forward=roll_forward)
  File "D:\My_cute_roommate-0.8.0ex-win\renpy\ui.py", line 287, in interact
    rv = renpy.game.interface.interact(roll_forward=roll_forward, **kwargs)
  File "D:\My_cute_roommate-0.8.0ex-win\renpy\display\core.py", line 2553, in interact
    repeat, rv = self.interact_core(preloads=preloads, trans_pause=trans_pause, **kwargs)
  File "D:\My_cute_roommate-0.8.0ex-win\renpy\display\core.py", line 2916, in interact_core
    self.draw_screen(root_widget, fullscreen_video, (not fullscreen_video) or video_frame_drawn)
  File "D:\My_cute_roommate-0.8.0ex-win\renpy\display\core.py", line 1980, in draw_screen
    renpy.config.screen_height,
  File "renpy/display/render.pyx", line 430, in renpy.display.render.render_screen (gen\renpy.display.render.c:6938)
    rv = render(root, width, height, 0, 0)
  File "renpy/display/render.pyx", line 196, in renpy.display.render.render (gen\renpy.display.render.c:2983)
    rv = d.render(widtho, heighto, st, at)
  File "D:\My_cute_roommate-0.8.0ex-win\renpy\display\layout.py", line 702, in render
    surf = render(child, width, height, cst, cat)
  File "renpy/display/render.pyx", line 110, in renpy.display.render.render (gen\renpy.display.render.c:3445)
    cpdef render(d, object widtho, object heighto, double st, double at):
  File "renpy/display/render.pyx", line 196, in renpy.display.render.render (gen\renpy.display.render.c:2983)
    rv = d.render(widtho, heighto, st, at)
  File "D:\My_cute_roommate-0.8.0ex-win\renpy\display\transition.py", line 361, in render
    top = render(self.new_widget, width, height, st, at)
  File "renpy/display/render.pyx", line 110, in renpy.display.render.render (gen\renpy.display.render.c:3445)
    cpdef render(d, object widtho, object heighto, double st, double at):
  File "renpy/display/render.pyx", line 196, in renpy.display.render.render (gen\renpy.display.render.c:2983)
    rv = d.render(widtho, heighto, st, at)
  File "D:\My_cute_roommate-0.8.0ex-win\renpy\display\layout.py", line 702, in render
    surf = render(child, width, height, cst, cat)
  File "renpy/display/render.pyx", line 110, in renpy.display.render.render (gen\renpy.display.render.c:3445)
    cpdef render(d, object widtho, object heighto, double st, double at):
  File "renpy/display/render.pyx", line 196, in renpy.display.render.render (gen\renpy.display.render.c:2983)
    rv = d.render(widtho, heighto, st, at)
  File "D:\My_cute_roommate-0.8.0ex-win\renpy\display\layout.py", line 702, in render
    surf = render(child, width, height, cst, cat)
  File "renpy/display/render.pyx", line 110, in renpy.display.render.render (gen\renpy.display.render.c:3445)
    cpdef render(d, object widtho, object heighto, double st, double at):
  File "renpy/display/render.pyx", line 196, in renpy.display.render.render (gen\renpy.display.render.c:2983)
    rv = d.render(widtho, heighto, st, at)
  File "D:\My_cute_roommate-0.8.0ex-win\renpy\display\screen.py", line 625, in render
    child = renpy.display.render.render(self.child, w, h, st, at)
  File "renpy/display/render.pyx", line 110, in renpy.display.render.render (gen\renpy.display.render.c:3445)
    cpdef render(d, object widtho, object heighto, double st, double at):
  File "renpy/display/render.pyx", line 196, in renpy.display.render.render (gen\renpy.display.render.c:2983)
    rv = d.render(widtho, heighto, st, at)
  File "D:\My_cute_roommate-0.8.0ex-win\renpy\display\layout.py", line 702, in render
    surf = render(child, width, height, cst, cat)
  File "renpy/display/render.pyx", line 110, in renpy.display.render.render (gen\renpy.display.render.c:3445)
    cpdef render(d, object widtho, object heighto, double st, double at):
  File "renpy/display/render.pyx", line 196, in renpy.display.render.render (gen\renpy.display.render.c:2983)
    rv = d.render(widtho, heighto, st, at)
  File "D:\My_cute_roommate-0.8.0ex-win\renpy\display\layout.py", line 416, in render
    raise Exception("Grid overfull.")
Exception: Grid overfull.

Windows-8-6.2.9200
Ren'Py 6.99.13.2919
 0.8.0ex
[/CODE]
 

Marko1245

Active Member
Jun 8, 2017
831
339
anyone has a step by step walkthrough........you know that says go there do that in different times ecc the walkthrough in the main page is not much of help
 

Tacito

Forum Fanatic
Jul 15, 2017
5,341
42,984
How can I grow the relationship with the roommate at the end of the game ?? She don’t want massage
End of 0.8 you can't massage her again
"Nope.After your massage I was left without panties and don't remember anything"
 
3.40 star(s) 172 Votes