Simp Locator

Newbie
Nov 3, 2020
18
4
I am currently having a problem with one of my saves only on this one i keep get the error at the bottom (from .997 to .997f2)
here is my save file if it is needed View attachment 1-10-LT1.save

I'm sorry, but an uncaught exception occurred.

While running game code:
File "renpy/common/00action_file.rpy", line 432, in __call__
renpy.load(fn)
BadZipfile: File is not a zip file

-- Full Traceback ------------------------------------------------------------

Full traceback:
File "renpy/common/_layout/screen_load_save.rpym", line 35, in script
$ ui.interact()
File "C:\Users\Simp Locator\Downloads\Games\Other Games\Rogue-Like-0.997f2-win\renpy\ast.py", line 827, in execute
renpy.python.py_exec_bytecode(self.code.bytecode, self.hide, store=self.store)
File "C:\Users\Simp Locator\Downloads\Games\Other Games\Rogue-Like-0.997f2-win\renpy\python.py", line 1764, in py_exec_bytecode
exec bytecode in globals, locals
File "renpy/common/_layout/screen_load_save.rpym", line 35, in <module>
$ ui.interact()
File "C:\Users\Simp Locator\Downloads\Games\Other Games\Rogue-Like-0.997f2-win\renpy\ui.py", line 287, in interact
rv = renpy.game.interface.interact(roll_forward=roll_forward, **kwargs)
File "C:\Users\Simp Locator\Downloads\Games\Other Games\Rogue-Like-0.997f2-win\renpy\display\core.py", line 2553, in interact
repeat, rv = self.interact_core(preloads=preloads, trans_pause=trans_pause, **kwargs)
File "C:\Users\Simp Locator\Downloads\Games\Other Games\Rogue-Like-0.997f2-win\renpy\display\core.py", line 3237, in interact_core
rv = root_widget.event(ev, x, y, 0)
File "C:\Users\Simp Locator\Downloads\Games\Other Games\Rogue-Like-0.997f2-win\renpy\display\layout.py", line 969, in event
rv = i.event(ev, x - xo, y - yo, cst)
File "C:\Users\Simp Locator\Downloads\Games\Other Games\Rogue-Like-0.997f2-win\renpy\display\layout.py", line 969, in event
rv = i.event(ev, x - xo, y - yo, cst)
File "C:\Users\Simp Locator\Downloads\Games\Other Games\Rogue-Like-0.997f2-win\renpy\display\layout.py", line 969, in event
rv = i.event(ev, x - xo, y - yo, cst)
File "C:\Users\Simp Locator\Downloads\Games\Other Games\Rogue-Like-0.997f2-win\renpy\display\screen.py", line 653, in event
rv = self.child.event(ev, x, y, st)
File "C:\Users\Simp Locator\Downloads\Games\Other Games\Rogue-Like-0.997f2-win\renpy\display\layout.py", line 969, in event
rv = i.event(ev, x - xo, y - yo, cst)
File "C:\Users\Simp Locator\Downloads\Games\Other Games\Rogue-Like-0.997f2-win\renpy\display\layout.py", line 232, in event
rv = d.event(ev, x - xo, y - yo, st)
File "C:\Users\Simp Locator\Downloads\Games\Other Games\Rogue-Like-0.997f2-win\renpy\display\layout.py", line 969, in event
rv = i.event(ev, x - xo, y - yo, cst)
File "C:\Users\Simp Locator\Downloads\Games\Other Games\Rogue-Like-0.997f2-win\renpy\display\layout.py", line 969, in event
rv = i.event(ev, x - xo, y - yo, cst)
File "C:\Users\Simp Locator\Downloads\Games\Other Games\Rogue-Like-0.997f2-win\renpy\display\behavior.py", line 897, in event
return handle_click(self.clicked)
File "C:\Users\Simp Locator\Downloads\Games\Other Games\Rogue-Like-0.997f2-win\renpy\display\behavior.py", line 832, in handle_click
rv = run(action)
File "C:\Users\Simp Locator\Downloads\Games\Other Games\Rogue-Like-0.997f2-win\renpy\display\behavior.py", line 299, in run
new_rv = run(i, *args, **kwargs)
File "C:\Users\Simp Locator\Downloads\Games\Other Games\Rogue-Like-0.997f2-win\renpy\display\behavior.py", line 306, in run
return action(*args, **kwargs)
File "renpy/common/00action_file.rpy", line 432, in __call__
renpy.load(fn)
File "C:\Users\Simp Locator\Downloads\Games\Other Games\Rogue-Like-0.997f2-win\renpy\loadsave.py", line 607, in load
roots, log = loads(location.load(filename))
File "C:\Users\Simp Locator\Downloads\Games\Other Games\Rogue-Like-0.997f2-win\renpy\savelocation.py", line 443, in load
return l.load(slotname)
File "C:\Users\Simp Locator\Downloads\Games\Other Games\Rogue-Like-0.997f2-win\renpy\savelocation.py", line 250, in load
zf = zipfile.ZipFile(filename, "r")
File "/home/tom/ab/x64lucid-deps/install/lib/python2.7/zipfile.py", line 770, in __init__
File "/home/tom/ab/x64lucid-deps/install/lib/python2.7/zipfile.py", line 811, in _RealGetContents
BadZipfile: File is not a zip file

Windows-8-6.2.9200
Ren'Py 6.99.13.2919
Rogue-Like 0.997f2
 

SwoleSquid

Member
Mar 29, 2021
359
985
Wrong; it's because she's part Wolverine so crossovers are kinda her territory dingus
Plus; if anyone would be gag reflex free...
I mean no shit that's why she shows up in a Laura scene, I'm talking about how its specifically when you tell her to suck you
 
4.40 star(s) 149 Votes