- Oct 27, 2018
- 61
- 699
woah I just thought about it now...
You don't have permission to view the spoiler content.
Log in or register now.
What do you mean? There is plenty of it throughout the game. There just wasn't any hardcore lewd in the latest update.No sex in the remake?
Not with Eve thoughWhat do you mean? There is plenty of it throughout the game. There just wasn't any hardcore lewd in the latest update.
There is, I guess it depends on the path, I assure you, there are lots of things with her. Again "not in the current v0.6.3 though", but it is still in the game if you start from the get-go. Since there are many paths, there is a path which basically lets you see zilch, nada.Not with Eve though
Oui! He has admitted to having a French accent!I've read in previous comments that Naughty Captain is french, is it true ?
Having a French accent is not necessarily being French.Oui! He has admitted to having a French accent!
He is French.Having a French accent is not necessarily being French.
he's probably as french as he's a capitain.He is French.
You could be surprised.he's probably as french as he's a capitain.
C'est ce que je me suis laissé dire...Vraiment ?
o la laC'est ce que je me suis laissé dire...
In French, it would more like "Oh la la !"o la la
or o la la is spanish?
OK, donc très content d'avoir un compatriote ici, même si je pense que je ne suis pas le seul français du forum. Bravo pour ton jeu, même si je suis un peu déçu de l'absence de sexe dans la nouvelle mise à jour mais le débat à déjà été fait longuement sur le sujet et je le comprends. Continue comme ça !He is French.
From Google Translate:OK, donc très content d'avoir un compatriote ici, même si je pense que je ne suis pas le seul français du forum. Bravo pour ton jeu, même si je suis un peu déçu de l'absence de sexe dans la nouvelle mise à jour mais le débat à déjà été fait longuement sur le sujet et je le comprends. Continue comme ça !
Merci!OK, donc très content d'avoir un compatriote ici, même si je pense que je ne suis pas le seul français du forum. Bravo pour ton jeu, même si je suis un peu déçu de l'absence de sexe dans la nouvelle mise à jour mais le débat à déjà été fait longuement sur le sujet et je le comprends. Continue comme ça !