Sep 3, 2020
84
40
Hi, I've somehow bypassed finding the job on the computer and have enslaved Mrs Simpson, so now I can't get a way to work at the school. The principal just says the same thing over and over. I think I'm now locked out of all the school fun, can anyone help me recover please?
 

paolo422

Active Member
Nov 10, 2019
997
713
[QUOTE = "zarinia, post: 5611772, member: 2807072"]
Ciao, in qualche modo ho evitato di trovare lavoro al computer e ho ridotto in schiavitù la signora Simpson, quindi ora non riesco a trovare un modo per lavorare a scuola. Il preside dice semplicemente la stessa cosa più e più volte. Penso di essere ora escluso da tutto il divertimento scolastico, qualcuno può aiutarmi a riprendermi, per favore?
[/CITAZIONE]
ti allego piccola guida creata tramite aggiornamenti che si trova qui :https://f95zone.to/threads/corruption-v2-30-mr-c.1878/ Changelog :
 

paolo422

Active Member
Nov 10, 2019
997
713
[QUOTE = "zarinia, post: 5611772, member: 2807072"]
Ciao, in qualche modo ho evitato di trovare lavoro al computer e ho ridotto in schiavitù la signora Simpson, quindi ora non riesco a trovare un modo per lavorare a scuola. Il preside dice semplicemente la stessa cosa più e più volte. Penso di essere ora escluso da tutto il divertimento scolastico, qualcuno può aiutarmi a riprendermi, per favore?
[/CITAZIONE]
comincia dalla 1,55 per finire alla 2,30
 
Sep 3, 2020
84
40
[QUOTE = "zarinia, post: 5611772, member: 2807072"]
Ciao, in qualche modo ho evitato di trovare lavoro al computer e ho ridotto in schiavitù la signora Simpson, quindi ora non riesco a trovare un modo per lavorare a scuola. Il preside dice semplicemente la stessa cosa più e più volte. Penso di essere ora escluso da tutto il divertimento scolastico, qualcuno può aiutarmi a riprendermi, per favore?
[/CITAZIONE]
comincia dalla 1,55 per finire alla 2,30
Thanks for your quick reply, but I messed up and didn't click something on the computer, so now it's open to me! Thanks for your help though.
 
  • Like
Reactions: paolo422

DMon1981

Active Member
Jul 19, 2019
521
283
Hello, I have version 1.95 and I would like to pass the save to the new one, how do I do it?
Thank you
Once you have downloaded the new version, it should simply be a case of go to load and your previous saves should be accessible. (Though my knowledge is only for PC. Not sure if different for android, if that is what you are using.)
 

Anon21

Active Member
Mar 29, 2017
835
1,890
Download PC (975MB):
Wow. My browser / ISP really doesn't trust Pixeldrain / Anonfiles. Would it be possible to get them on Mega, Nopy or something else?
 
3.70 star(s) 201 Votes