cemo45

May 29, 2018
[QUOTE = "uzuncocuk, posta: 1389020, üye: 875845"] Oyunu kaydetmeniz gönderildieriyorum. Ofiste Dickin odasına giriş yaparsin. Benioku.txt dosyasıında yazıyor. Ben ingilizce oyunu oynadım, Türkçeye çevrilmiştir sorunların giderilmesisin.

çevirmek;
Oyunlardan saklıyorum. Dickin'in odaya ofise girebiliyor. Dosya, nasıl yükleneceği hakkında readme.txt dosyasıında yazıyor. İngilizce oyunu oynadım, Türkçe'ye çevrildiğinde sorunlarla karşılaşabilirsiniz. [/ ALINTI]
teşekkürler.
Emily nin Evi gelen adamı dövmeme ragmen spor salonunu tetiklemedi. bun baska nasıl yapıyorim.
[QUOTE = "uzuncocuk, posta: 1389020, üye: 875845"] Oyunu kaydetmeniz gönderildieriyorum. Ofiste Dickin odasına giriş yaparsin. Benioku.txt dosyasıında yazıyor. Ben ingilizce oyunu oynadım, Türkçeye çevrilmiştir sorunların giderilmesisin.

çevirmek;
Oyunlardan saklıyorum. Dickin'in odaya ofise girebiliyor. Dosya, nasıl yükleneceği hakkında readme.txt dosyasıında yazıyor. İngilizce oyunu oynadım, Türkçe'ye çevrildiğinde sorunlarla karşılaşabilirsiniz. [/ ALINTI]

[QUOTE = "uzuncocuk, post: 1389020, üye: 875845"] Oyunu kaydetmeniz gönderildieriyorum. Ofiste Dickin odasına giriş yaparsin. Dosya nasıl yüklenen içerisinde internette benioku.txt dosyasıında yazıyor. Ben ingilizce oyununda oynadım, Türkçeye çevrildiğinde sorunların giderilmesisin.

Çevirmek;
Oyun dosyasını saklıyorum. Dickin'in odaya ofise girebilirsiniz. Dosya, nasıl yükleneceği hakkında readme.txt dosyasında yazıyor. İngilizce versiyonunda oynadım, Türkçe'ye çevrildiğinde bazı problemlerle karşılaşabilirsiniz. [/ QUOTE]

teşekkürler.
Emily nin Evi gelen adamı dövmeme ragmen spor salonunu tetiklemedi. bun baska nasıl yapıyorim.

uzuncocuk

Sep 9, 2018
Anyone can tell me how can i get this scene???
After you give the health certificate to the dean, your roommate will talk to you about the college the next day. If you choose to collect your belongings to go to college, this picture is opened in the gallery.

The game can be finished in two ways. The first is the scene with Emily and your roommate, and the second is in college. The choice is up to you.

Reactions: prince920

bosphorus13

Sep 3, 2018
Is there any way to watch sex scenes after it passed ? I check gallery but there are only pictures and also I dowloaded Scene Mod and still same

Jackowat

May 5, 2017
I keep getting crash everytime I hover over the heart icon on top right
File "renpy/common/000statements.rpy", line 485, in excecute_call_screen
store._return = renpy.call_screen(name, *args, **kwargs)
Exception: Grid overfull

I think my game is bugged in various places, since not many of the things happen as the walkthrough here points out... super annoying :|

And sometimes when i hover over, it doesnt give exact file of error,
just the same exception: Grid overfull

The error always directs toward the game/store.rpyc or storeinit.rpyc on full traceback

Reactions: darkmine

Tacito

Forum Fanatic
Jul 15, 2017
i know but im looknig for console commands bc i had 2 hearts with roommate and I fucked up few convesations so now i have 0 heats. And I made to much new thing so getting back to erlier saves is waste of time

cousin.heart anna.heart barbara.heart emily.heart ... and so on

Reactions: Everilld

Reblocho

Jun 9, 2017
Guys, I have the message error "an exception has occurred each time I try to click on the heart at the top right on my screen (it's the ways to see your relation with girls right ?)
Do you know a way to fix it ?

semihsudar

Aug 31, 2018
[QUOTE = "uzuncocuk, post: 1387194, üye: 875845"] Sendeki sorununuzu English yama danıyorum. Bende denemiştim yamayı sürekli sorun veriyordu. Oyunu yeniden orjinal haliyle oynayınca sorun kalmamıştı. Oyunu sil ve orjinal haliyle bir dene istersen. Kaydettiğinizde eklerim forma.

Çevirmek;
Seninle ilgili sorun muhtemelen Türk yamasından. Yamaya bir problem vermeye çalıştım. Oyunu orijinal haliyle tekrar oynamakta bir sorun yoktu. Oyunu silin ve orijinal haliyle deneyin. Kayıtlı dosyayı yakında forma ekleyeceğim. [/ QUOTE]

Kardeşim selamı. Ben yönetmen bir çeşit geçemiyorum doysan var mı?

semihsudar

Aug 31, 2018
ING ; Hello. I got an error playing the game and I couldn't make the scene of the director. After seeing the pictures on the computer, the other option does not appear. Can you help me?

TR ; Merhabalar. Oyunu oynarken hata aldım ve yönetmen sahnesini bir türlü yapamadım. Bilgisayarda resimleri gördükten sonra, diğer seçenek çıkmıyor. Yardım edebilir misiniz?

The Warden

Jun 25, 2017

cousin.heart anna.heart barbara.heart emily.heart ... and so on
You forgot the lim command: cousin.lim = 50

Another if you want all items and quest in that case you have to edit the storeint.rpy. You ll get a "different" game.

3.30 star(s) 172 Votes