Thank you for your well-known explanation, I am a firm defender of Bob and all his projects, but unfortunately I live in a country from which I do not even have access to Patreon, if I could believe me I would be one of the largest contributors from the economic point of view that I would have the creator of all these games, at some point someone helped me and I was able to pay some comic series developers, but I had to give the money to those people so that they could pay me through their cards from the USA, anyway, tremendous talk for I can tell you that I know your explanation, but the release of the chapter was delayed and I've half lost track of it, I work a lot and I can only come here from time to time.
Thanks for your help).
Gracias por tu consabida explicación, soy firme defensor de Bob y todos sus proyectos , pero desgraciadamente vivo en un pais desde el cual ni tan siquiera tengo acceso a Patreon, si pudiese creeme que seria uno de los mayores aportadores desde el punto de vista economico que tendria el creador de todos estos juegos, en algun momento alguien me ayudo y pude pagar a algunos desarrolladores de series de comics, pero tenia que darle el dinero a esas personas para que mediante sus tarjetas desde los EUA me pagaran, en fin tremenda charla para decirte que me sé tu explicacion , pero como que se atrasó la salida del capitulo ahora medio que le perdí la pista, trabajo mucho y solo puedo venir aqui de vez en vez.
Gracias por tu ( ayuda).