Ren'Py Completed Room for Rent [v16 beta] [CeLaVie Group]

2.90 star(s) 104 Votes

ecoli

Member
Aug 17, 2017
256
519
you're all talking about version 3.4, i only see 3.2 here, either share it here or have your convo about 3.4 on the dev's patreon page, i keep coming back here thinking there's an update
 

Tabu9000

Active Member
May 4, 2018
862
405
you're all talking about version 3.4, i only see 3.2 here, either share it here or have your convo about 3.4 on the dev's patreon page, i keep coming back here thinking there's an update
The Dev inform all today on her Patreon page - Just click Patreon OP v3.2 login for free - with E-mail and a password as you wish.
You will see the conversation 3.5- into 3.6a some new changes like a " Mood-Meter of her" and switch all hints to 11 am, of course some fix from 3.5. The reason why 3.5 never appears here, or if you play already please delete both save- folder. Under game- folder and under- user/your name/appdata/roaming/RenPy/ Room for rent.

You can download now 3.6a on his page, if you finish v3.2 and continue into 3.6a You can use his final save 3.2 on his page or use this save I add. Start new game make a save 1-1-Lt1 override this with my save end 3.2. don´t forget delete both auto-save 1-1-Lt1 in the- game and user folder- after override.

My save here 1-1-Lt1: say good night in the kitchen - option spy her bedroom sleep. Thursday Morning " Bingo " events counter starts 0/32, and hints at 11 or 12 am -click office.

Go 8.00 am take shower - knock knock - stay as you are. Level counter start working 1/32 , tamper -water office 9.00 am . 10 am tamper- kitchen, go to office 11.00 am get new lesson counter 2/32 , click office again get hints - continue playing- , clean kitchen 12.00 skip one hour say Hello have fun with v3.6.
Don´t forget after dinner 21.00 kitchen help and teach lesson her room 4/ 32. Over the weekend Monday morning 20/32 events done.

Not sure you will get the link v3.6a soon if someone upload this, on this pirate-side.:)
 
Last edited:

Tabu9000

Active Member
May 4, 2018
862
405
I wonder one Image :oops: Hope the Dev can change this. After the bathroom trap she lay on his bed, after massage 3 option.

Sorry to touch her pussy, never comes in my mind " MC thinking " This pussy-hole is to BIG.
What this night " prime school teacher do to her when she get unconscious". It must use a oversize Dildo or his a oversize cock the hole night. Or is this one of the surprises later that all 3 girls working in whore-house before :ROFLMAO::ROFLMAO:
 
  • Love
Reactions: ItkoSK

jazzisnotdead

Newbie
Feb 15, 2019
17
2
Hallo Tabu9000,

Du bist doch Deutscher. Was meinst Du in Post 1224? Kann jeder sich bei Celavie anmelden und frei die Version 3.6. bekommen?
 

Tabu9000

Active Member
May 4, 2018
862
405
Hallo Tabu9000,

Du bist doch Deutscher. Was meinst Du in Post 1224? Kann jeder sich bei Celavie anmelden und frei die Version 3.6a bekommen?
I say in my post register free , also ja. To see the conversion v3.5 to 3.6a I´m a supporter with $5 and can download the link. Deine Frage ob dieser link auch frei ist ohne $5, kann ich nicht beantworten , da die Seite beim login meine 5 dollar erkennt.
I mention in my post only: you can download the link and add this sense,...... if you get the link here soon...... :)
 
Last edited:
  • Like
Reactions: keer

Synge

Newbie
Mar 7, 2018
73
86
"use this save I add" Vielen Dank Tabu9000 (Ich bin kein Deutscher aber Ich habe Deutsch gelernnt … years ago). Let's have another stupid question, did someone saw the 2 sisters in 3.5 ou 3.6 or it is just a legend ?
 

Tabu9000

Active Member
May 4, 2018
862
405
"use this save I add" Vielen Dank Tabu9000 (Ich bin kein Deutscher aber Ich habe Deutsch gelernnt … years ago). Let's have another stupid question, did someone saw the 2 sisters in 3.5 ou 3.6 or it is just a legend ?
Not stupid at all, because the Dev as you know at teaser from girls belong these version. No visit in 3.5 or 3.6a, it comes in 4.0.

Some of my friends here ending up with 31/32 events in 3.6a even with new start or start with 3.2. How about you ?
Danke schoen;)
 

Blackvoodoo

Member
Feb 17, 2018
141
59
Ich schreibe mal auf deutsch, sind ja doch welche hier das das verstehen können :)
Ich habe dem Spiel noch eine Chance gegeben, nachdem ich hier gelesen habe das man die alten Spielstände löschen sollte (wer kommt auf die selten blöde Idee Spielstände zweimal anzulegen, einmal im Spiele Verzeichnis, und einmal unter Benutzer/.....)
Dann startete ich ein Spiel neu und konnte so durchspielen. Aber alle Events habe ich nicht gesehen, 30 von 32. Welche mir fehlen weiß ich nicht, da fehlt dem Spiel leider eine Anzeige.
Die Meldung das ich durch bin kam schon.
 

Tabu9000

Active Member
May 4, 2018
862
405
Ich schreibe mal auf deutsch, sind ja doch welche hier das das verstehen können :)
Ich habe dem Spiel noch eine Chance gegeben, nachdem ich hier gelesen habe das man die alten Spielstände löschen sollte (wer kommt auf die selten blöde Idee Spielstände zweimal anzulegen, einmal im Spiele Verzeichnis, und einmal unter Benutzer/.....)
Dann startete ich ein Spiel neu und konnte so durchspielen. Aber alle Events habe ich nicht gesehen, 30 von 32. Welche mir fehlen weiß ich nicht, da fehlt dem Spiel leider eine Anzeige.
Die Meldung das ich durch bin kam schon.
Jedes renpy game hat unter "user- roaming ein renpy folder alle games sind dort, rpg legt extra folder für jedes Spiel. Um ein save "override " must Du eh beide autosave delete like 6-1-Lt1 to trigger the override save.

Du musst den bathroom trap 2 mal spielen sowie 2 mal on the weekend ins studio gehen wenn Du vorher den event um 8.00 in her room bekommen hast. Am pool 3 mal um den slip auszuziehen. Du endest mit 31/32, wir prüfen gerade warum 32 nicht kommt. Don´t forget 2. trap touch her pussy and cover her.
 

Celaviegroup

Well-Known Member
Game Developer
Aug 27, 2018
1,196
2,896
Ich schreibe mal auf deutsch, sind ja doch welche hier das das verstehen können :)
Ich habe dem Spiel noch eine Chance gegeben, nachdem ich hier gelesen habe das man die alten Spielstände löschen sollte (wer kommt auf die selten blöde Idee Spielstände zweimal anzulegen, einmal im Spiele Verzeichnis, und einmal unter Benutzer/.....)
Dann startete ich ein Spiel neu und konnte so durchspielen. Aber alle Events habe ich nicht gesehen, 30 von 32. Welche mir fehlen weiß ich nicht, da fehlt dem Spiel leider eine Anzeige.
Die Meldung das ich durch bin kam schon.
Hi - I have used Google translate, so I apologize if understand you incorrectly. If yo are Patreon please send me a note on Patreon site and I will guide you through the game
 

Tabu9000

Active Member
May 4, 2018
862
405
Ich schreibe mal auf deutsch, sind ja doch welche hier das das verstehen können :)
Ich habe dem Spiel noch eine Chance gegeben, nachdem ich hier gelesen habe das man die alten Spielstände löschen sollte (wer kommt auf die selten blöde Idee Spielstände zweimal anzulegen, einmal im Spiele Verzeichnis, und einmal unter Benutzer/.....)
Dann startete ich ein Spiel neu und konnte so durchspielen. Aber alle Events habe ich nicht gesehen, 30 von 32. Welche mir fehlen weiß ich nicht, da fehlt dem Spiel leider eine Anzeige.
Die Meldung das ich durch bin kam schon.
You never reply my answer and hope you understand the " double language ". Please see the "warning" above and use this English here. Translate it with a word doc. any 0ffice software to correct the verb, there are sometimes wrong in google-trans.
;)or send to Dev as he post here.
 
  • Like
Reactions: Celaviegroup

Blackvoodoo

Member
Feb 17, 2018
141
59
You never reply my answer and hope you understand the " double language ". Please see the "warning" above and use this English here. Translate it with a word doc. any 0ffice software to correct the verb, there are sometimes wrong in google-trans.
;)or send to Dev as he post here.
I'm afraid my English is not so good. I help myself with DeepL, which translates better than Google.

Too bad that you can't write in German, if there are some German-speaking people here. But OK I will stick to it.
 
  • Like
Reactions: keer
2.90 star(s) 104 Votes