Kara Zor-El

Engaged Member
Oct 3, 2017
2,016
2,574
Ako's vote is close to Mimi's. Hope Ako wins. Otherwise i may puke over Mimi's wool hat.

Where the fuck Mrs. Daniels in this poll?
 
  • Like
Reactions: Centurion

tijger08

Newbie
May 6, 2018
80
50
[QUOTE = "Angus Bez, bericht: 539008, lid: 327188"] Ja, u kunt de velden in uw opgeslagen spellen bewerken. U kunt al uw statistieken, relaties, geld, enz. Aanpassen om het malen te voorkomen. Je kunt ook de gebeurtenissen instellen om te triggeren of vooruit te gaan, maar dat is toch een beetje onbetrouwbaar en zinloos.

EDIT: Ik had geen toegang tot mijn notities toen ik voor het eerst antwoordde, maar dit zijn de secties waarin u geïnteresseerd zou moeten zijn. Allereerst uw weg naar:
C: \ Users \ "yourname" \ AppData \ Roaming \ School__Love ___ Cousins
en open je save game file in notepad (ie: save1.sav)


[SPOILER = "Reputatie"] [9]; reputatie (max. 100)
10 = "0.000000"; leraren
9 = "0.000000"; buitenstaanders
8 = "0.000000"; tweelingengroep
7 = "0.000000"; de groep van alice
6 = "0.000000"; populair
5 = "0.000000"; nerds
4 = "0.000000"; cheerleaders
3 = "0.000000"; klasse B
2 = "0.000000"; klasse C
1 = "0.000000"; klasse D [/ SPOILER]
[SPOILER = "Lust"] [4]; lust (max 150)
19 = "0.000000"; crash indien gewijzigd - NIET VERANDEREN
18 = "0.000000"; crash indien gewijzigd - NIET VERANDEREN
17 = "0.000000"; crash indien gewijzigd - NIET VERANDEREN
16 = "0.000000"; lily
15 = "0.000000"; mia
14 = "0.000000"; ava
13 = "0.000000"; Charlotte
12 = "0.000000"; karly
11 = "0.000000"; christy
10 = "0.000000"; Mayo
9 = "0.000000"; iris
8 = "0.000000"; abbigail?
7 = "0.000000"; vicky
6 = "0.000000"; chanise
5 = "0.000000"; emily
4 = "0.000000"; ako
3 = "0.000000"; Maria
2 = "0.000000"; mimi
1 = "0.000000"; Alice [/ SPOILER]
[SPOILER = "Relaties"] [3]; relatie (max 150)
26 = "0.000000"; Bryan
25 = "0.000000", dan
24 = "0.000000"; Beverly
23 = "0.000000"; Margaret
22 = "0.000000"; hailey
21 = "0.000000"; lily
20 = "0.000000"; mia
19 = "0.000000"; ava
18 = "0.000000"; erwan
17 = "0.000000"; Mathew
16 = "0.000000"; lee
15 = "0.000000"; Charlotte
14 = "0.000000"; karly
13 = "0.000000"; christy
12 = "0.000000"; Mayo
11 = "0.000000"; iris
10 = "0.000000"; Seth
9 = "0.000000"; bill
8 = "0.000000"; abbigail?
7 = "0.000000"; vicky
6 = "0.000000"; chanise
5 = "0.000000"; emily
4 = "0.000000"; ako
3 = "25,000000"; Maria
2 = "0.000000"; mimi
1 = "25,000000"; Alice [/ SPOILER]
[SPOILER = "Je vaardigheden"] [2]; vaardigheden
7 = "0.000000"; computer
6 = "0.000000"; stealth
5 = "0.000000"; massage
4 = "0.000000"; overhalen
3 = "0.000000" ;?
2 = "0.000000"; sport
1 = "0.000000"; intelligence [/ SPOILER]
[SPOILER = "Geld & dag"] [1]; algemeen
6 = "6,000000" ;?
5 = "50,000000"; geld
4 = "0.000000"; dag
3 = "7.000000"; dag van de week (1 = maandag)
2 = "20,000000"; hour
1 = "20,000000"; locatie *

* De nummers die aan locaties worden gegeven, zijn niet logisch, dus laat dit in het algemeen over. Houd er echter rekening mee wanneer u de uren of dagvelden drastisch wijzigt, omdat u na schooluren (of thuis wanneer u op school moet zijn) op school kunt blijven hangen! Het voorbeeldnummer van 20 voor veld 1 is je kamer thuis - als je door de tijd beweegt naar een punt waar je op school zou moeten zijn, verander dit naar 123 (laat de komma en de volgnullen alleen) die je buiten de schoolgebouw. Zolang je op het juiste moment thuis / op school bent, kunnen alle andere locaties in het spel gemakkelijker worden verplaatst ...
[/ SPOILER] [/ quote]
 

tijger08

Newbie
May 6, 2018
80
50
[QUOTE = "Angus Bez, bericht: 539008, lid: 327188"] Ja, u kunt de velden in uw opgeslagen spellen bewerken. U kunt al uw statistieken, relaties, geld, enz. Aanpassen om het malen te voorkomen. Je kunt ook de gebeurtenissen instellen om te triggeren of vooruit te gaan, maar dat is toch een beetje onbetrouwbaar en zinloos.

EDIT: Ik had geen toegang tot mijn notities toen ik voor het eerst antwoordde, maar dit zijn de secties waarin u geïnteresseerd zou moeten zijn. Allereerst uw weg naar:
C: \ Users \ "yourname" \ AppData \ Roaming \ School__Love ___ Cousins
en open je save game file in notepad (ie: save1.sav)


[SPOILER = "Reputatie"] [9]; reputatie (max. 100)
10 = "0.000000"; leraren
9 = "0.000000"; buitenstaanders
8 = "0.000000"; tweelingengroep
7 = "0.000000"; de groep van alice
6 = "0.000000"; populair
5 = "0.000000"; nerds
4 = "0.000000"; cheerleaders
3 = "0.000000"; klasse B
2 = "0.000000"; klasse C
1 = "0.000000"; klasse D [/ SPOILER]
[SPOILER = "Lust"] [4]; lust (max 150)
19 = "0.000000"; crash indien gewijzigd - NIET VERANDEREN
18 = "0.000000"; crash indien gewijzigd - NIET VERANDEREN
17 = "0.000000"; crash indien gewijzigd - NIET VERANDEREN
16 = "0.000000"; lily
15 = "0.000000"; mia
14 = "0.000000"; ava
13 = "0.000000"; Charlotte
12 = "0.000000"; karly
11 = "0.000000"; christy
10 = "0.000000"; Mayo
9 = "0.000000"; iris
8 = "0.000000"; abbigail?
7 = "0.000000"; vicky
6 = "0.000000"; chanise
5 = "0.000000"; emily
4 = "0.000000"; ako
3 = "0.000000"; Maria
2 = "0.000000"; mimi
1 = "0.000000"; Alice [/ SPOILER]
[SPOILER = "Relaties"] [3]; relatie (max 150)
26 = "0.000000"; Bryan
25 = "0.000000", dan
24 = "0.000000"; Beverly
23 = "0.000000"; Margaret
22 = "0.000000"; hailey
21 = "0.000000"; lily
20 = "0.000000"; mia
19 = "0.000000"; ava
18 = "0.000000"; erwan
17 = "0.000000"; Mathew
16 = "0.000000"; lee
15 = "0.000000"; Charlotte
14 = "0.000000"; karly
13 = "0.000000"; christy
12 = "0.000000"; Mayo
11 = "0.000000"; iris
10 = "0.000000"; Seth
9 = "0.000000"; bill
8 = "0.000000"; abbigail?
7 = "0.000000"; vicky
6 = "0.000000"; chanise
5 = "0.000000"; emily
4 = "0.000000"; ako
3 = "25,000000"; Maria
2 = "0.000000"; mimi
1 = "25,000000"; Alice [/ SPOILER]
[SPOILER = "Je vaardigheden"] [2]; vaardigheden
7 = "0.000000"; computer
6 = "0.000000"; stealth
5 = "0.000000"; massage
4 = "0.000000"; overhalen
3 = "0.000000" ;?
2 = "0.000000"; sport
1 = "0.000000"; intelligence [/ SPOILER]
[SPOILER = "Geld & dag"] [1]; algemeen
6 = "6,000000" ;?
5 = "50,000000"; geld
4 = "0.000000"; dag
3 = "7.000000"; dag van de week (1 = maandag)
2 = "20,000000"; hour
1 = "20,000000"; locatie *

* De nummers die aan locaties worden gegeven, zijn niet logisch, dus laat dit in het algemeen over. Houd er echter rekening mee wanneer u de uren of dagvelden drastisch wijzigt, omdat u na schooluren (of thuis wanneer u op school moet zijn) op school kunt blijven hangen! Het voorbeeldnummer van 20 voor veld 1 is je kamer thuis - als je door de tijd beweegt naar een punt waar je op school zou moeten zijn, verander dit naar 123 (laat de komma en de volgnullen alleen) die je buiten de schoolgebouw. Zolang je op het juiste moment thuis / op school bent, kunnen alle andere locaties in het spel gemakkelijker worden verplaatst ...
[/ SPOILER] [/ quote]

sorry van het eerste bericht ik heb een vraag hier over
moet ik de getallen veranderen? En moet ik er achter zetten zoals jij het gedaan heb
als voorbeeld 1 = "20,000000"; locatie * ??
alvast bedankt
 

Angus Bez

Active Member
Dec 11, 2017
978
1,319
sorry van het eerste bericht ik heb een vraag hier over
moet ik de getallen veranderen? En moet ik er achter zetten zoals jij het gedaan heb
als voorbeeld 1 = "20,000000"; locatie * ??
alvast bedankt
My apologies, I may be 128th Dutch but, as you can probably guess from that figure, speaking Dutch disappeared from my family a couple of generations ago so I'll have to answer in English! You don't have to change any numbers unless you want to. The text from the semicolon [;] onwards are just my comments to help you identify what they do - the game actually ignores them and will remove it once you save so don't bother putting them in. So, for your example you would only need to change the text to:
Code:
1="76.000000"
Note there MUST be six figures after the decimal point. The examples for the location are only if you're moving through time or changing days - if you're in the school during school hours but want to edit the saved game to move out of school hours you need to change your location back home or you'll be stuck inside the school.... (and vice-versa). Don't bother changing the location unless there's this issue.
 

ut1stgear

Well-Known Member
Feb 7, 2018
1,406
578
Made a decision to not go on a picnic until after the next update because it's ant season and I'm getting "antsy" for it to come out. lol
 
  • Like
Reactions: Kara Zor-El

Kara Zor-El

Engaged Member
Oct 3, 2017
2,016
2,574
Walkius
Roadmap 1.0

Here's the roadmap for the future version. I'll keep it update with my progress.
- Rewriting the entirely game in Unity (15%)

- Improving quality of old renders (60%)

- Adding the new calendar system (0%)

- Adding the new class system (0%)

- Adding new activities at school (0%)

- Adding new activities in city (0%)

- Changing some existing events (0%)

- Adding new events (0%)

- Changing how works the bar (0%)
 
  • Like
Reactions: Centurion

Lotex

Engaged Member
Jul 17, 2017
2,141
1,980
Personally I don't mind a (good) remake with unity, the only problem is that it'll probably take like half a year before it's done.
 

Kara Zor-El

Engaged Member
Oct 3, 2017
2,016
2,574
Personally I don't mind a (good) remake with unity, the only problem is that it'll probably take like half a year before it's done.
IF unity version has a delay like that, people will loose interest. And i can be one of them. Luckily he does charge just for each update. Otherwise he would loose all his supporters.
 

Zellio

Active Member
Aug 6, 2017
856
1,465
Unity has memory issues, esp. if you're shit at coding.

This may open a bigger can of worms in the end...
 
3.40 star(s) 62 Votes