I'm just finding out. Avalon just picked up his stuff at his mother's house...
And I love it.
The dialogues, really talented. Every two or three sentences I find that they are really pearls, expressions, puns that are really chiseled. I think I'd like to read a book written by the person who wrote this!
The images too, the characters: expressions, the models, really out of the ordinary coming from .
A game where you feel less beastly than usual, finer, more sensual and sensitive. It's more than a game to just jerk off. It's more than just a game to jerk off, it's even something to keep in mind when you don't feel like jerking off.
"Hats off to the artist"
====
Je découvre seulement. Avalon vient juste de récupérer ses affaires chez sa mère....
Et j'adore.
Les dialogues, vraiment talentueux. Toutes les deux ou trois phrases je trouve que ce sont vraiment des perles, des expressions, des jeux de mot qui sont vraiment ciselés. Je crois bien que j'aimerais lire un bouquin écrit par la personne qui a écrit ça !
Les images aussi, les personnages : des expressions, les modèles, vraiment en dehors du tout venant .
Un jeu où on se sent moins bestial que d'habitude, plus fin, plus sensuel et sensible. C'est plus qu'un jeu pour se branler. Euh voire même un truc à réserver quand on n'a pas impérativement envie de se branler.
"Chapeau bas l'artiste"