Fan Art Big Brother: Fan Art

4.50 star(s) 8 Votes
Jan 29, 2018
395
5,905
Hi there, long time no see. Here a little something. But before, my congrats to all contributors for their awesome works and story. (aka:
Bruno de Montdragon and rolmac (french team?), -DarkHorizon-, edi4 , Mando Logica and all)

You don't have permission to view the spoiler content. Log in or register now.
Pour Rolmac je ne sais pas mais pour moi oui, je fais parti de la French team (et jamais en grève...;):ROFLMAO:)
For Rolmac I don’t know but for me yes, I am part of the French team (and never on strike...;):ROFLMAO:)
 
  • Like
Reactions: Asad31 and bb888

crugh2112

Well-Known Member
Oct 9, 2017
1,067
1,315
  • Hey there
  • Like
Reactions: Givine and falco256
Jan 29, 2018
395
5,905
057.png
Alice : Quoi !!! Tu as ramené une arme ici ? Tu es fou ?
Alice : What !!! You brought a gun here ? Are you crazy ?

054.png
Max : Oui je suis fou… Fou de jalousie, fou de rage et fou de tristesse !!! Tu n’imagine même pas combien c’est une torture pour moi de voir que vous êtes devenues ses esclaves ! Il m’a accusé de vole, il m’a fait emprisonner, il a volé les femmes que j’aimais et vous, vous continuez de le défendre !!! Alors oui, je suis fou ! Et j’ai bien l’intention de le lui faire payer !
Max : Yes I am crazy… Mad with jealousy, mad with rage and mad with sadness !!! You have no idea how much torture it is for me to see that you have become his slaves ! He accused me of stealing, he imprisoned me, he stole the women I loved and you, you keep defending him !!! So yes, I’m crazy ! And I intend to make him pay !

050.png
Alice : Alors c’est ça, tu es juste jaloux que ce soit lui qui couche avec nous et pas toi ?
Alice : So that’s it, you’re just jealous that he’s the one fucking us and not you ?

055.png
Max : Bien sure que je suis jaloux ! A en mourir… comment ne pas l’être ? J’aimerais tellement être à ça place, vous toucher, vous caresser, vous faire l’amour… Aujourd’hui je n’ai plus que de la colère et de la souffrance en moi. Je veux le faire avouer d’une manière ou d’une autre et après je vais le faire souffrir… !
Max : Of course I’m jealous ! To death… how can I not be jealous ? I would so much like to be there, touching you, caressing you, making love to you… Today I have nothing but anger and suffering in me. I want to make him confess one way or another and then I will make him suffer…!

057.png
Alice : Arrête Max je t’en pris, tu me fais peur… je sais qu’Eric et toi vous ne vous aimés pas mais nous on t’aime.
Alice : Stop Max I’m picking on you, you’re scaring me… I know you and Eric don’t love each other but we do.

056.png
Max : Qu’est ce que tu veux que ça me fasse ? Vous n’êtes plus rien pour moi ! Juste une famille de salopes qui écarte les jambes quand elle reçoit des cadeaux…
Max : What do you want me to do ? You’re nothing to me anymore ! Just a family of bitches who spread their legs when they get presents…

058.png
Alice : Comment peut tu dire des choses pareil ? Tu es devenu un monstre, va t’en, je ne veux plus te voir, tu me dégoute !
Alice: How can you say such things? You have become a monster, go away, I don’t want to see you anymore, you disgust me!

056.png
Max : tant mieux ! Maintenant tu sais ce que j’éprouve pour vous trois… et dit toi que Kate et tante Kira ressentent pour vous la même chose que moi, vous les dégouter. Vous nous avez rejeté, trahi et humilié ! Comment peux-tu croire qu’on vous aime encore ?
Max : so much the better ! Now you know how I feel about the three of you… And tell you that Kate and Aunt Kira feel for you the same way I do, you disgust them. You rejected us, betrayed us and humiliated us ! How can you believe we still love you ?

059.png
Alice : … Va-t’en ! *voix très faible* va-t’en…
Alice : … Go away! *very weak voice* go away…
Max : Oui je vais partir, mais avant je vais m’assurer que vous partagiez ma douleur ainsi que celle de tante Kira et de Kate !...
Max : Yes I’m going to leave, but first I’m going to make sure that you share my pain as well as that of Aunt Kira and Kate !...

049.png
Max : …Je vous aurais tout donné Alice…, maman, Lisa et toi auriez pu me demander n’importe quoi, je vous l’aurai donné… La décision vous appartenait et elle vous appartient toujours, mais vous refusées de voir ce qu’il a fait à notre famille.
Max : … I would have given you everything Alice… Mom, you and Lisa could have asked me anything, I would have given it to you… The decision was yours and it’s still yours, but you refused to see what he did to our family.
 

bb888

Member
Nov 22, 2020
152
176
057.png
Alice : Quoi !!! Tu as ramené une arme ici ? Tu es fou ?
Alice : What !!! You brought a gun here ? Are you crazy ?

054.png
Max : Oui je suis fou… Fou de jalousie, fou de rage et fou de tristesse !!! Tu n’imagine même pas combien c’est une torture pour moi de voir que vous êtes devenues ses esclaves ! Il m’a accusé de vole, il m’a fait emprisonner, il a volé les femmes que j’aimais et vous, vous continuez de le défendre !!! Alors oui, je suis fou ! Et j’ai bien l’intention de le lui faire payer !
Max : Yes I am crazy… Mad with jealousy, mad with rage and mad with sadness !!! You have no idea how much torture it is for me to see that you have become his slaves ! He accused me of stealing, he imprisoned me, he stole the women I loved and you, you keep defending him !!! So yes, I’m crazy ! And I intend to make him pay !

050.png
Alice : Alors c’est ça, tu es juste jaloux que ce soit lui qui couche avec nous et pas toi ?
Alice : So that’s it, you’re just jealous that he’s the one fucking us and not you ?

055.png
Max : Bien sure que je suis jaloux ! A en mourir… comment ne pas l’être ? J’aimerais tellement être à ça place, vous toucher, vous caresser, vous faire l’amour… Aujourd’hui je n’ai plus que de la colère et de la souffrance en moi. Je veux le faire avouer d’une manière ou d’une autre et après je vais le faire souffrir… !
Max : Of course I’m jealous ! To death… how can I not be jealous ? I would so much like to be there, touching you, caressing you, making love to you… Today I have nothing but anger and suffering in me. I want to make him confess one way or another and then I will make him suffer…!

057.png
Alice : Arrête Max je t’en pris, tu me fais peur… je sais qu’Eric et toi vous ne vous aimés pas mais nous on t’aime.
Alice : Stop Max I’m picking on you, you’re scaring me… I know you and Eric don’t love each other but we do.

056.png
Max : Qu’est ce que tu veux que ça me fasse ? Vous n’êtes plus rien pour moi ! Juste une famille de salopes qui écarte les jambes quand elle reçoit des cadeaux…
Max : What do you want me to do ? You’re nothing to me anymore ! Just a family of bitches who spread their legs when they get presents…

058.png
Alice : Comment peut tu dire des choses pareil ? Tu es devenu un monstre, va t’en, je ne veux plus te voir, tu me dégoute !
Alice: How can you say such things? You have become a monster, go away, I don’t want to see you anymore, you disgust me!

056.png
Max : tant mieux ! Maintenant tu sais ce que j’éprouve pour vous trois… et dit toi que Kate et tante Kira ressentent pour vous la même chose que moi, vous les dégouter. Vous nous avez rejeté, trahi et humilié ! Comment peux-tu croire qu’on vous aime encore ?
Max : so much the better ! Now you know how I feel about the three of you… And tell you that Kate and Aunt Kira feel for you the same way I do, you disgust them. You rejected us, betrayed us and humiliated us ! How can you believe we still love you ?

059.png
Alice : … Va-t’en ! *voix très faible* va-t’en…
Alice : … Go away! *very weak voice* go away…
Max : Oui je vais partir, mais avant je vais m’assurer que vous partagiez ma douleur ainsi que celle de tante Kira et de Kate !...
Max : Yes I’m going to leave, but first I’m going to make sure that you share my pain as well as that of Aunt Kira and Kate !...

049.png
Max : …Je vous aurais tout donné Alice…, maman, Lisa et toi auriez pu me demander n’importe quoi, je vous l’aurai donné… La décision vous appartenait et elle vous appartient toujours, mais vous refusées de voir ce qu’il a fait à notre famille.
Max : … I would have given you everything Alice… Mom, you and Lisa could have asked me anything, I would have given it to you… The decision was yours and it’s still yours, but you refused to see what he did to our family.
Bruno..... in this scene, you outdid yourself. Bingo!!! God knows, if I were a woman, I would cry.
(I don't know what Google wrote, but as it is).
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Bruno de Montdragon
Jan 29, 2018
395
5,905
060.png
Anne : (Ça suffit, je n’en peux plus, je crois que je vais vomir… qu’est ce qui ne va pas dans cette famille ? Mon fils fantasme sur ses sœurs et sur moi, Eric baise Alice et Lisa…)
Anne : (That’s enough, I can’t take it anymore, I think I’m going to throw up… what’s wrong with this family ? My son fantasizes about his sisters and me, Eric fucks Alice and Lisa…)

061.png
Anne : (Non c’est impossible, mon fils me haie… il nous haie ! Est-ce qu’il veut vraiment tuer Eric ? J’aime Eric et il m’aime, il ne peut pas coucher avec… Oh non ! J’aime mon fils mais, il ne peut pas avoir dit la vérité, ce serait trop horrible !… Qui croire… et que faire ?)
Anne : (No it’s impossible, my son hates me… he hates us! Does he really want to kill Eric? I love Eric and he loves me, he can’t sleep with me… Oh no! I love my son but, he can’t have told the truth, it would be too horrible!… Who to believe… and what to do?)

062.png
Anne : (Maudite coupe de cheveux… je ne la supporte plus !).
Anne : (Bloody haircut… I can’t stand it anymore!).

32.png
Melissa : Est-ce que Max a vraiment dans l’idée de tuer Victor ? Parce que vouloir ce venger est une chose, mais tuer quelqu’un…
Melissa : Does Max really have the idea of killing Victor ? Because wanting revenge is one thing, but killing someone…

24.png
Alex : Je ne sais pas maman, quand je me connecte à lui, dans la moitié des cas Max appuis sur la détente et dans l’autre il n’en as pas le courage. Par contre, si elle venait à apprendre que tout le monde lui ment depuis le départ, Anne pourrait “péter les plombs“.
Alex : I don’t know, Mom, when I connect to him, in half the cases Max pulls the trigger and in the other one he doesn’t have the courage. On the other hand, if she learns that everyone has been lying to her since the beginning, Anne could “freak out”.

32.png
Melissa : Vraiment ? Pourtant, à chaque fois que tu m’en parle, elle a l’air plutôt passive.
Melissa : Really ? Still, every time you tell me about it, she seems pretty passive.

37.png
Alex : C’est justement de ça que je me méfie, elle renferme un traumatisme qui remonte à son enfance. Soumise à un autre grand traumatisme, ses réactions pourraient devenir incontrôlables et, honnêtement, je ne sais pas ce qu’elle est capable de faire.
Alex : That’s what I’m wary of, it has a trauma that goes back to her childhood. Subject to another major trauma, her reactions could become uncontrollable and, honestly, I don’t know what she’s capable of doing.

De retour dans la chambre…
Back in the room…

063.png
Eric : Ca va chéri, tu t’es bien relaxé ? Aller viens, je te présente mes excuses, j’aurai dû être plus à ton écoute.
Eric : How are you, honey ? Come on, I’m sorry, I should have listened to you more.

064.png
Ann : Oui, ça va beaucoup mieux, j’ai les idées claires maintenant… il est temps de faire un très long dodo, n’est-ce pas mon chéri ?
Ann : Yeah, it’s much better, I’m thinking straight now… it’s time for a very big nap, isn’t it, honey ?
 
Jan 29, 2018
395
5,905
001.png
Le lendemain matin, alors que Max dort encore...
The next morning, while Max is still asleep...

002.png
Max : Maman !? Qu’est ce que tu fais là, quelle heure est-il ?
Max : Mom !? What are you doing here, what time is it ?

003.png
Anne : il est 6h, je n’arrivais pas à dormir, j’ai beaucoup réfléchi à ce que tu as dit à Alice hier soir… Oui j’étais là, j’ai tout entendu. Ta haine de nous, ta volonté de nous le faire payer, ta jalousie… de ne pas coucher avec nous.
Anne : It’s 6:00, I couldn’t sleep, I thought a lot about what you said to Alice last night… Yes I was there, I heard everything. Your hatred of us, your willingness to make us pay, your jealousy… not to sleep with us.

004.png
Max : Je vous déteste à la hauteur de ma tristesse. Tu n’imagine pas combien c’est dur pour moi de vous savoir sous sa domination. Il ne vous laisse rien faire toute seul, je te pari qu’il va descendre dans deux minutes.
Max : I hate you at the height of my sadness. You can’t imagine how hard it is for me to know you’re under his control. He won’t let you do anything by yourself, I’ll bet you he’ll be down in two minutes.

003.png
Anne : ça ne risque pas d’arriver, je lui ai fais boire un somnifère sans qu'il s'en rende compte hier soir… nous allons être tranquille rien que tous les deux, regarde, j’ai même coupé mes cheveux, tu avais raison, ça me va beaucoup mieux comme ça. Alors ? Tu compte vraiment partir Max ? Tu compte vraiment nous laisser tes sœurs et moi ?
Anne : It’s not going to happen, I made him drink a sleeping pill without his knowing it last night… we’re gonna be quiet just the two of us, look, I even cut my hair, you were right, it suits me much better like this. So ? Are you really leaving, Max ? Are you really leaving your sisters and me ?

004.png
Max : je n’ai pas vraiment le choix, je n’ai rien trouvé qui me retienne ici …
Max : I don’t really have a choice, I haven’t found anything that keeps me here …

005.png
Anne : …Ah oui, même pas moi ? Tu dis qu’il nous a transformé en esclave sexuel, que dirais tu d’en profiter ? Eric n’est pas toujours là, je pourrais te demander pardon à ma manière quand on est que tous les deux.
Anne : … Oh yeah, not even me ? You say he turned us into sex slaves, how about enjoying it ? Eric’s not always here, so I could apologize to you in my own way when we’re just the two of us.

006.png
Anne : Je me rappel de tes massages, ils était si agréable, je pourrais t’en faire de très agréables moi aussi, si tu restais. Aller mon chéri, reste avec nous et je te promets que tu n’aura plus besoin d’être jaloux de personne…
Anne : I remember your massages, they were so nice, I could make some really nice massages for you too, if you stayed. Go, my darling, stay with us and I promise you that you will no longer need to be jealous of anyone…

007.png
Max : Maman, je…
Max : Mom, I…
 

bb888

Member
Nov 22, 2020
152
176
001.png
Le lendemain matin, alors que Max dort encore...
The next morning, while Max is still asleep...

002.png
Max : Maman !? Qu’est ce que tu fais là, quelle heure est-il ?
Max : Mom !? What are you doing here, what time is it ?

003.png
Anne : il est 6h, je n’arrivais pas à dormir, j’ai beaucoup réfléchi à ce que tu as dit à Alice hier soir… Oui j’étais là, j’ai tout entendu. Ta haine de nous, ta volonté de nous le faire payer, ta jalousie… de ne pas coucher avec nous.
Anne : It’s 6:00, I couldn’t sleep, I thought a lot about what you said to Alice last night… Yes I was there, I heard everything. Your hatred of us, your willingness to make us pay, your jealousy… not to sleep with us.

004.png
Max : Je vous déteste à la hauteur de ma tristesse. Tu n’imagine pas combien c’est dur pour moi de vous savoir sous sa domination. Il ne vous laisse rien faire toute seul, je te pari qu’il va descendre dans deux minutes.
Max : I hate you at the height of my sadness. You can’t imagine how hard it is for me to know you’re under his control. He won’t let you do anything by yourself, I’ll bet you he’ll be down in two minutes.

003.png
Anne : ça ne risque pas d’arriver, je lui ai fais boire un somnifère sans qu'il s'en rende compte hier soir… nous allons être tranquille rien que tous les deux, regarde, j’ai même coupé mes cheveux, tu avais raison, ça me va beaucoup mieux comme ça. Alors ? Tu compte vraiment partir Max ? Tu compte vraiment nous laisser tes sœurs et moi ?
Anne : It’s not going to happen, I made him drink a sleeping pill without his knowing it last night… we’re gonna be quiet just the two of us, look, I even cut my hair, you were right, it suits me much better like this. So ? Are you really leaving, Max ? Are you really leaving your sisters and me ?

004.png
Max : je n’ai pas vraiment le choix, je n’ai rien trouvé qui me retienne ici …
Max : I don’t really have a choice, I haven’t found anything that keeps me here …

005.png
Anne : …Ah oui, même pas moi ? Tu dis qu’il nous a transformé en esclave sexuel, que dirais tu d’en profiter ? Eric n’est pas toujours là, je pourrais te demander pardon à ma manière quand on est que tous les deux.
Anne : … Oh yeah, not even me ? You say he turned us into sex slaves, how about enjoying it ? Eric’s not always here, so I could apologize to you in my own way when we’re just the two of us.

006.png
Anne : Je me rappel de tes massages, ils était si agréable, je pourrais t’en faire de très agréables moi aussi, si tu restais. Aller mon chéri, reste avec nous et je te promets que tu n’aura plus besoin d’être jaloux de personne…
Anne : I remember your massages, they were so nice, I could make some really nice massages for you too, if you stayed. Go, my darling, stay with us and I promise you that you will no longer need to be jealous of anyone…

007.png
Max : Maman, je…
Max : Mom, I…
O....Bruno, you brought her back to us :) . Gorgeous!!! Incredible pass(y), but looks promising.
The ball is in Max's camp, let's see what he does;).
Anticipation(y). Thank you, my friend:love:.
 
Last edited:
  • Yay, new update!
Reactions: Bruno de Montdragon
Jan 29, 2018
395
5,905
008.png
Anne :
Shhhhh, détend-toi !
Anne : Shhhhh, relax !

009.png
Anne : laisse-moi te montrer à quel point je veux que tu reste…
Anne : Let me show you how much I want you to stay…

010.png
Anne : dit-moi mon chéri, est-ce que tu aime mes seins ? Regarde, ils sont gonflés de désir pour toi. Embrasse-les.
Anne : Tell me, darling, do you love my breasts ? Look, they are filled with desire for you. Kiss them.

011.png
Anne : Et mes lèvres, tu les aimes mes lèvres ? Les tiennes sont si douces.
Anne : And my lips, do you like my lips ? I love yours, they are so soft.

012.png
Anne : Je suis sure que ce n’est pas le seul endroit doux chez toi… est-ce que je peux vérifier ?
Anne : I’m sure it’s not the only sweet place you have… can I check ?

013.png
Anne : Oh ! Mais qu’avons-nous ici ? Cette friandise à l’air délicieuse ! Je ne vais pas résister à la goûter.
Anne : Oh ! what do we have here ? This candy looks delicious ! I’m not going to resist tasting it.

014.png
Anne : Hmmm ! Quel délice…
Anne : Hmmm ! What a delight…
 

lofi

Newbie
Sep 14, 2017
21
38
008.png
Anne :
Shhhhh, détend-toi !
Anne : Shhhhh, relax !

009.png
Anne : laisse-moi te montrer à quel point je veux que tu reste…
Anne : Let me show you how much I want you to stay…

010.png
Anne : dit-moi mon chéri, est-ce que tu aime mes seins ? Regarde, ils sont gonflés de désir pour toi. Embrasse-les.
Anne : Tell me, darling, do you love my breasts ? Look, they are filled with desire for you. Kiss them.

011.png
Anne : Et mes lèvres, tu les aimes mes lèvres ? Les tiennes sont si douces.
Anne : And my lips, do you like my lips ? I love yours, they are so soft.

012.png
Anne : Je suis sure que ce n’est pas le seul endroit doux chez toi… est-ce que je peux vérifier ?
Anne : I’m sure it’s not the only sweet place you have… can I check ?

013.png
Anne : Oh ! Mais qu’avons-nous ici ? Cette friandise à l’air délicieuse ! Je ne vais pas résister à la goûter.
Anne : Oh ! what do we have here ? This candy looks delicious ! I’m not going to resist tasting it.

014.png
Anne : Hmmm ! Quel délice…
Anne : Hmmm ! What a delight…
The feelings and moods of Max and Ann are like on a roller coaster, accept this action from max perspective. It doesn't make much sense to me. But when I realize, he was so stupid that he end up in an military camp .... :D
 
Jan 29, 2018
395
5,905
015.png
Anne : …je pourrais en manger tous les jours, sans jamais me lasser.
Anne : … I could eat it every day and never get tired of it.

016.png
Max : Aaah oui ! dit-moi que tu m’aime maman, j’ai tellement souffert loin de vous toute.
Max : Oh yeah ! Tell me you love me Mom, I’ve suffered so much away from you all.

017.png
Anne : Je t’aime mon chéri… *tendre baisé*
Anne : I love you, my darling… *tender kissed*

018.png
Anne : …Tu es le seul et unique homme de ma vie !
Anne : … You are the only man in my life !

019.png
Max : Alors pourquoi ne pas quitter Eric ? Il ne t’aimera jamais autant que moi.
Max : So why not leave Eric ? He’ll never love you as much as I do.

020.png
Anne : est-ce que tu veux vraiment casser la magie du moment ? C’est avec toi que je suis en ce moment, pas avec lui. Cela ne te suffit il pas ?
Anne : Do you really want to break the magic of the moment ? I’m with you right now, not with him. That’s not enough for you ?

019.png
Max : Je ne sais pas, j’avoue que je suis un peu perdu. Pourquoi tu fais ça ?
Max : I don’t know, I admit I’m a little lost. Why are you doing this ?

018.png
Anne : Je te l’ai dit, je veux que tu reste et pour ça, je suis prête à te donner mon corps. Alors maintenant, dis-moi de quoi tu as envi ! Tu as 10 secondes pendant que je me déshabille…
Anne : I told you, I want you to stay and for that, I am ready to give you my body. So now, tell me what you envy ! You have 10 seconds while I get undressed…

021.png
Anne : Alors ? Décide-toi… vite !
Anne : So? Make up your mind… fast !
Max : Euh… !? Je veux… je veux goûter ta chatte !
Max : Uh… !? I want… I want to taste your pussy !
 

bb888

Member
Nov 22, 2020
152
176
The feelings and moods of Max and Ann are like on a roller coaster, accept this action from max perspective. It doesn't make much sense to me. But when I realize, he was so stupid that he end up in an military camp .... :D
Dear Lofi, at this point in the narrative of Bruno's story, it is premature to look for meaning and logic. Bruno himself has said that for him the most important parameter is justice and that the story will be crumpled, because even as it stands - it contains about 200 raiders.

Yes, the transition that you've noticed is of course impossible, because between Max after the shower and Max at 6 am - it took about 12 hours (of which 5 - were for sleep) and it's not possible that Ann - everything denying, was reborn, in that time, in Ann - everything accepting and understanding, and even with a change of hair (in the middle of the night).
But you can see that Ann's scene is self-sufficient and can be organically included in any variant of plot development. If, in the end, Bruno stops at such a time transition, of course, he will have no other option than to build in the scene according to the example you suggested, then everything will be quite organic (except the change of hairstyle). But Bruno's story is remarkable in that it has the possibility of transforming or branching into many variations. That is the main merit of Bruno and his work.
The best option is to wait for the end of the story and, if you wish, discuss it, either in this thread or in a specially created one. Of course, if Bruno promises to add renders as a result of the discussion, expanding and modifying the story to make it organic.

In conclusion, I would like to express my deep gratitude to Bruno for his work and for unselfishly sharing it. Gratitude for the quality of the raiders, their plot and emotional content, their quantity (tremendous work) and want to pay attention to the quality of the dialogues, for which - a special thanks.

I apologize for my Google English.

Translated with (free version)
 
Jan 29, 2018
395
5,905
022.png
Anne : Ah oui ? Es tu devenu un expert en léchage de chatte ? Hummm ! Moi ça me va très bien…
Anne : Oh yeah ? Have you become an expert in pussy licking ? Hummm ! It suits me very well...

023.png
Anne : Et qu’est ce que tu va lui faire à ma chatte ? J’aime les hommes entreprenant tu sais, ça me fais chavirer à tous les coups.
Anne : And what are you going to do to my pussy ? I like enterprising men you know, it always makes me capsize every time.
Max : bah euh… Je ne sais pas trop, c’est juste que j’ai toujours voulu la lécher.
Max : Well uh... I don't know, I just always wanted to lick it.

024.png
Anne : Oooh, Alors ne perdons plus une seconde, maman attends ta langue mon chéri.
Anne : Oooh, so let's not waste any more time, mommy is waiting for your tongue darling.

025.png
Anne : Oui, comme ça c’est très bien… ça fais tellement longtemps qu’Eric ne me fais plus ça ! Aah, oh ! Il n’a plus la même passion qu’aux premiers jours…(ça devient logique s’il baise réellement mes filles. Espèce de sac à merde ! Peut-être que c’est moi qui devrais me servir de cette arme pour te faire avouer… Allons Anne, calme-toi. Tu as une chance aujourd’hui de rattraper toute tes erreurs avec Max. Regarde comme il fait de son mieux pour te reconquérir, sa langue est encore un peu maladroite mais elle déborde de passion, de tendresse et… Ooooohhh ouiiiii !...
Anne : Yes, that's very good... it's been so long since Eric has done that to me ! Aah, oh ! He doesn't have the same passion as in the early days...(it makes sense if he's really fucking my daughters. You piece of shit ! Maybe I should be the one to use this gun to get you to confess... Come on, Anne, calm down. You have a chance today to make up for all your mistakes with Max. Look how he is doing his best to win you back, his tongue is still a bit clumsy but it is overflowing with passion, tenderness and... Ooooohhh yeaaaaaaah !...

026.png
Anne : Vas-y mon chéri venge-toi, montre-moi que tu peux être meilleur que lui… Fais-moi la totale… !
Anne : Go ahead my darling, take your revenge, show me that you can be better than him... Do me the full !

027.png
Anne : ??? Aaah… ?! Ah oui, ça c’est audacieux ! Vas-y mon chéri, promène tes doigts dans mon cul !!!
Anne : ??? Aaah… ?! Ah yes, that's daring ! Go ahead darling, stick your fingers up my ass !!!

028.png
Anne : Oh, c’est pas… possible… Aah ! Je jouie… déjàaaaah… ! (*Pressant sa main sur sa bouche* hummph ! hummph ! Il faut que je fasse moins de bruit ou je vais réveiller les filles…).
Anne : Oh, that's not... possible... Aah ! I'm coming... alreadyaaaaaah...! (*Pressing his hand over his mouth* hummph ! hummph ! I have to make less noise or I'm going to wake up the girls...).
 
4.50 star(s) 8 Votes