Feb 29, 2020
149
7
hello..the game is great..mei.just that i have this problem.just when i'm playing but the same about 15 minutes.I always save all the time.but this is very annoying.i've already researched on ytube and tried everything.but no use. someone could give me a hint q to work. thanks in advance.
 
Feb 29, 2020
149
7
sinto muito, mas ocorre uma exceção não detectada.

Ao carregar <'Image' u'gui / overlay / confirm.png '>:
Arquivo "renpy / common / 00gamemenu.rpy", linha 173, sem script
$ ui.interact ()
Arquivo "renpy / common / 00gamemenu.rpy", linha 173, em <module>
$ ui.interact ()
erro: memória insuficiente

- Traceback completo ---------------------------------------------- - -------------

Rastreamento completo:
Arquivo "renpy / common / 00gamemenu.rpy", linha 173, sem script
$ ui.interact ()
Arquivo "C: \ Usuários \ Cliente \ Desktop \ EcchiSensei-dia1-a-7_lapk - ptbr \ renpy \ ast.py", linha 896, em execução
renpy.python.py_exec_bytecode (self.code.bytecode, self.hide, store = self.store)
Arquivo "C: \ Usuários \ Cliente \ Desktop \ EcchiSensei-dia1-a-7_lapk - ptbr \ renpy \ python.py", linha 1929, em py_exec_bytecode
bytecode exec em globais, locais
Arquivo "renpy / common / 00gamemenu.rpy", linha 173, em <module>
$ ui.interact ()
Arquivo "C: \ Usuários \ Cliente \ Desktop \ EcchiSensei-dia1-a-7_lapk - ptbr \ renpy \ ui.py", linha 289, em interação
rv = renpy.game.interface.interact (roll_forward = roll_forward, ** kwargs)
Arquivo "C: \ Usuários \ Cliente \ Desktop \ EcchiSensei-dia1-a-7_lapk - ptbr \ renpy \ display \ core.py", linha 2690, em interação
repetir, rv = self.interact_core (preloads = preloads, trans_pause = trans_pause, ** kwargs)
Arquivo "C: \ Usuários \ Cliente \ Desktop \ EcchiSensei-dia1-a-7_lapk - ptbr \ renpy \ display \ core.py", linha 3174, em interact_core
self.draw_screen (root_widget, fullscreen_video, (não fullscreen_video) ou video_frame_drawn)
Arquivo "C: \ Usuários \ Cliente \ Desktop \ EcchiSensei-dia1-a-7_lapk - ptbr \ renpy \ display \ core.py", linha 2086, em draw_screen
renpy.config.screen_height,
Arquivo "render.pyx", linha 516, em renpy.display.render.render_screen
Arquivo "render.pyx", linha 244, em renpy.display.render.render
Arquivo "C: \ Usuários \ Cliente \ Desktop \ EcchiSensei-dia1-a-7_lapk - ptbr \ renpy \ display \ layout.py", linha 722, em render
surf = render (filho, largura, altura, cst, gato)
Arquivo "render.pyx", linha 151, em renpy.display.render.render
Arquivo "render.pyx", linha 244, em renpy.display.render.render
Arquivo "C: \ Usuários \ Cliente \ Desktop \ EcchiSensei-dia1-a-7_lapk - ptbr \ renpy \ display \ transaction.py", linha 353, em render
retornar render (self.new_widget, width, height, st, at)
Arquivo "render.pyx", linha 151, em renpy.display.render.render
Arquivo "render.pyx", linha 244, em renpy.display.render.render
Arquivo "C: \ Usuários \ Cliente \ Desktop \ EcchiSensei-dia1-a-7_lapk - ptbr \ renpy \ display \ layout.py", linha 722, em render
surf = render (filho, largura, altura, cst, gato)
Arquivo "render.pyx", linha 151, em renpy.display.render.render
Arquivo "render.pyx", linha 244, em renpy.display.render.render
Arquivo "C: \ Usuários \ Cliente \ Desktop \ EcchiSensei-dia1-a-7_lapk - ptbr \ renpy \ display \ layout.py", linha 722, em render
surf = render (filho, largura, altura, cst, gato)
Arquivo "render.pyx", linha 151, em renpy.display.render.render
Arquivo "render.pyx", linha 244, em renpy.display.render.render
Arquivo "C: \ Usuários \ Cliente \ Desktop \ EcchiSensei-dia1-a-7_lapk - ptbr \ renpy \ display \ screen.py", linha 669, em render
filho = renpy.display.render.render (self.child, w, h, st, at)
Arquivo "render.pyx", linha 151, em renpy.display.render.render
Arquivo "render.pyx", linha 244, em renpy.display.render.render
Arquivo "C: \ Usuários \ Cliente \ Desktop \ EcchiSensei-dia1-a-7_lapk - ptbr \ renpy \ display \ layout.py", linha 722, em render
surf = render (filho, largura, altura, cst, gato)
Arquivo "render.pyx", linha 151, em renpy.display.render.render
Arquivo "render.pyx", linha 244, em renpy.display.render.render
Arquivo "C: \ Usuários \ Cliente \ Desktop \ EcchiSensei-dia1-a-7_lapk - ptbr \ renpy \ display \ im.py", linha 580, em render
return cache.get (self, render = True)
Arquivo "C: \ Usuários \ Cliente \ Desktop \ EcchiSensei-dia1-a-7_lapk - ptbr \ renpy \ display \ im.py", linha 266, em get
surf = image.load ()
Arquivo "C: \ Usuários \ Cliente \ Desktop \ EcchiSensei-dia1-a-7_lapk - ptbr \ renpy \ display \ im.py", linha 625, no carregamento
surf = renpy.display.pgrender.load_image (renpy.loader.load (self.filename), self.filename)
Arquivo "C: \ Usuários \ Cliente \ Desktop \ EcchiSensei-dia1-a-7_lapk - ptbr \ renpy \ display \ pgrender.py", linha 164, em load_image
rv = copy_surface_unscaled (surf)
Arquivo "C: \ Usuários \ Cliente \ Desktop \ EcchiSensei-dia1-a-7_lapk - ptbr \ renpy \ display \ pgrender.py", linha 129, em copy_surface
rv = surface_unscaled (surf.get_size (), alpha)
Arquivo "C: \ Usuários \ Cliente \ Desktop \ EcchiSensei-dia1-a-7_lapk - ptbr \ renpy \ display \ pgrender.py", linha 118, na superfície
surf = Superfície (largura + 4, altura + 4), 0, amostra)
Arquivo "src / pygame_sdl2 / surface.pyx", linha 164, em pygame_sdl2.surface.Surface .__ init__
erro: memória insuficiente

Windows-8-6.2.9200
Ren'Py 7.2.1.457
Ecchi Sensei semana 1 semana_1
Seg, 14 de dezembro, 14:24:27 de 2020
 
Feb 29, 2020
149
7
em 14 de dezembro 19:09:39 2020
Windows-8-6.2.9200
Ren'Py 7.2.1.457


O bootstrap para o início de init.init levou 0,14s
Uma inicialização inicial demorou 0,02s
Uma inicialização do carregador levou 0,92s
O tratamento de erros de carregamento demorou 0,14s
O carregamento do script demorou 6,88s
Carregando metadados salvos do slot. levou 0.05s
O carregamento persistente demorou 0,00s
Importando _renpysteam: ImportError ('Nenhum módulo chamado _renpysteam',)
Defina uma versão do script para: (7, 2, 1)
Uma execução do código init levou 2,38s
O carregamento dos dados de análise demorou 0,22s
ATL levou 0,38s analisar e compilar
Arquivos de índice levaram 0,00s
Despeje e faça backups. levou 0,00s
A limpeza do cache levou 0,00s
Fazer lojas limpas levou 0,00s
Gc inicial. levou 0.41s
Fator de escala DPI: 1.000000
A criação do objeto de interface levou 0,03s
Lojas de limpeza levavam 0,00s
A tradução de inicialização levou 0,06s
Os estilos de construção demoraram 0,01s
Uma análise da tela de carga levou 0,24s
As telas de análise levaram 0,01s
Salvar análise de tela levou 0,00s
As telas de preparação levaram 1.07s
Salve a pianálise. levou 0,00s
Salvar bytecode. levou 0,00s
Uma execução de _start levou 0,00s
Teste de performance:
O início da interface levou 0,46s

limites de exibição principal: (0, 0, 1280, 720)
intervalo de troca: 1 frames
Modo janela.
Tamanhos de tela: virtual = (1920, 1080) físico = (1099, 618) drawable = (1099, 618)
Fornecedor: 'Microsoft Corporation'
Renderizador: 'GDI Generic'
Versão: '1.1.0'
Informações de exibição: <Info ({'blit_sw_CC': False, 'refresh_rate': 64, 'bitsize': 32, 'wm': True, 'loss': (0, 0, 0, 8), 'hw': Falso, 'máscaras': (16711680L, 65280L, 255L, 0L), 'current_h': 720, 'current_w': 1280, 'mudanças': (16, 8, 0, 0), 'blit_sw_A': Falso, 'blit_hw ': False,' blit_sw ': False,' bytesize ': 4,' blit_hw_CC ': False,' blit_hw_A ': False,' video_mem ': 268435456})>
A função fixa está na lista negra.
Extensões:
GL_EXT_bgra
GL_EXT_paletted_texture
GL_WIN_swap_hint
Número de unidades de textura: 0
Não é possível encontrar um ambiente viável.

limites de exibição principal: (0, 0, 1280, 720)
intervalo de troca: 1 frames
Modo janela.
Tamanhos de tela: virtual = (1920, 1080) físico = (1099, 618) drawable = (1099, 618)
Fornecedor: 'Google Inc.'
Renderizador: 'ANGLE (Microsoft Basic Render Driver)'
Versão: 'OpenGL ES 2.0 (ANGLE 1.0.0.1166)'
Informações de exibição: <Info ({'blit_sw_CC': False, 'refresh_rate': 64, 'bitsize': 32, 'wm': True, 'loss': (0, 0, 0, 8), 'hw': False , 'máscaras': (16711680L, 65280L, 255L, 0L), 'current_h': 720, 'current_w': 1280, 'mudanças': (16, 8, 0, 0), 'blit_sw_A': False, 'blit_hw' : False, 'blit_sw': False, 'bytesize': 4, 'blit_hw_CC': False, 'blit_hw_A': False, 'video_mem': 268435456})>
Extensões:
GL_ANGLE_framebuffer_blit
GL_ANGLE_framebuffer_multisample
GL_ANGLE_instanced_arrays
GL_ANGLE_pack_reverse_row_order
GL_ANGLE_texture_compression_dxt3
GL_ANGLE_texture_compression_dxt5
GL_ANGLE_texture_usage
GL_ANGLE_translated_shader_source
GL_EXT_occlusion_query_boolean
GL_EXT_read_format_bgra
GL_EXT_robustness
GL_EXT_texture_compression_dxt1
GL_EXT_texture_format_BGRA8888
GL_EXT_texture_storage
GL_NV_fence
GL_OES_element_index_uint
GL_OES_packed_depth_stencil
GL_OES_rgb8_rgba8
GL_OES_standard_derivatives
GL_OES_texture_float
GL_OES_texture_float_linear
GL_OES_texture_half_float
GL_OES_texture_half_float_linear
GL_OES_texture_npot
Número de unidades de textura: 16
Usando o ambiente de shader.
Usando cópia RTT.
Usando o renderizador de ângulo.
Teste de textura:
- Tamanho máximo da textura do hardware: 16384
- As texturas 64px funcionam.
- As texturas de 128px funcionam.
- funcionam as texturas de 256px.
- funcionam as texturas de 512px.
- As texturas de 1024px funcionam.
- 2048px texturas funcionam.
Tempo total até a interface estar pronta: 14,1449999809s
- O destino é 5 frames em 0,333333333333 segundos.
- Quadro desenhado em 0,000000 segundos.
- Quadro desenhado em 0,018625 segundos.
- Quadro desenhado em 0,033625 segundos.
- Quadro desenhado em 0,065625 segundos.
- Quadro desenhado em 0,068625 segundos.
- 0,068625 segundos para renderizar 5 quadros.

limites de exibição principal: (0, 0, 1280, 720)
intervalo de troca: 1 frames
Modo janela.
Tamanhos de tela: virtual = (1920, 1080) físico = (1280, 657) drawable = (1280, 657)

Traceback (última chamada mais recente):
Arquivo "C: \ Usuários \ Cliente \ Desktop \ EcchiSensei-dia1-a-7_lapk - ptbr \ renpy \ execution.py", linha 801, na previsão
para n em node.predict ():
Arquivo "C: \ Usuários \ Cliente \ Desktop \ EcchiSensei-dia1-a-7_lapk - ptbr \ renpy \ ast.py", linha 1437, na previsão
return [renpy.game.context (). predict_call (label, self.next.name)]
Arquivo "C: \ Usuários \ Cliente \ Desktop \ EcchiSensei-dia1-a-7_lapk - ptbr \ renpy \ execution.py", linha 736, em Predict_call
return renpy.game.script.lookup (label)
Arquivo "C: \ Usuários \ Cliente \ Desktop \ EcchiSensei-dia1-a-7_lapk - ptbr \ renpy \ script.py", linha 886, na pesquisa
raise ScriptError ("não foi possível encontrar o rótulo '% s'."% str (original))
ScriptError: não foi possível encontrar o rótulo 'before_main_menu'.
Ao prever imagens.

Traceback (última chamada mais recente):
Arquivo "C: \ Usuários \ Cliente \ Desktop \ EcchiSensei-dia1-a-7_lapk - ptbr \ renpy \ execution.py", linha 801, na previsão
para n em node.predict ():
Arquivo "C: \ Usuários \ Cliente \ Desktop \ EcchiSensei-dia1-a-7_lapk - ptbr \ renpy \ ast.py", linha 1437, na previsão
return [renpy.game.context (). predict_call (label, self.next.name)]
Arquivo "C: \ Usuários \ Cliente \ Desktop \ EcchiSensei-dia1-a-7_lapk - ptbr \ renpy \ execution.py", linha 736, em Predict_call
return renpy.game.script.lookup (label)
Arquivo "C: \ Usuários \ Cliente \ Desktop \ EcchiSensei-dia1-a-7_lapk - ptbr \ renpy \ script.py", linha 886, na pesquisa
raise ScriptError ("não foi possível encontrar o rótulo '% s'."% str (original))
ScriptError: não foi possível encontrar o rótulo 'before_main_menu'.
Ao prever imagens.

Traceback (última chamada mais recente):
Arquivo "C: \ Usuários \ Cliente \ Desktop \ EcchiSensei-dia1-a-7_lapk - ptbr \ renpy \ execution.py", linha 801, na previsão
para n em node.predict ():
Arquivo "C: \ Usuários \ Cliente \ Desktop \ EcchiSensei-dia1-a-7_lapk - ptbr \ renpy \ ast.py", linha 1437, na previsão
return [renpy.game.context (). predict_call (label, self.next.name)]
Arquivo "C: \ Usuários \ Cliente \ Desktop \ EcchiSensei-dia1-a-7_lapk - ptbr \ renpy \ execution.py", linha 736, em Predict_call
return renpy.game.script.lookup (label)
Arquivo "C: \ Usuários \ Cliente \ Desktop \ EcchiSensei-dia1-a-7_lapk - ptbr \ renpy \ script.py", linha 886, na pesquisa
raise ScriptError ("não foi possível encontrar o rótulo '% s'."% str (original))
ScriptError: não foi possível encontrar o rótulo 'before_main_menu'.
Ao prever imagens.

Traceback (última chamada mais recente):
Arquivo "C: \ Usuários \ Cliente \ Desktop \ EcchiSensei-dia1-a-7_lapk - ptbr \ renpy \ execution.py", linha 801, na previsão
para n em node.predict ():
Arquivo "C: \ Usuários \ Cliente \ Desktop \ EcchiSensei-dia1-a-7_lapk - ptbr \ renpy \ ast.py", linha 1437, na previsão
return [renpy.game.context (). predict_call (label, self.next.name)]
Arquivo "C: \ Usuários \ Cliente \ Desktop \ EcchiSensei-dia1-a-7_lapk - ptbr \ renpy \ execution.py", linha 736, em Predict_call
return renpy.game.script.lookup (label)
Arquivo "C: \ Usuários \ Cliente \ Desktop \ EcchiSensei-dia1-a-7_lapk - ptbr \ renpy \ script.py", linha 886, na pesquisa
raise ScriptError ("não foi possível encontrar o rótulo '% s'."% str (original))
ScriptError: não foi possível encontrar o rótulo 'before_main_menu'.
Ao prever imagens.
C: \ Users \ Cliente \ Desktop \ EcchiSensei-dia1-a-7_lapk - ptbr \ renpy \ displa
 

RandoCard3

Well-Known Member
Mar 17, 2019
1,085
1,179
Wait for the Month 1 merge is the only advice I feel I should be giving. It'll be more optimized, have less bugs, mechanics will be implemented properly and you'll be able to carry saves over when new content starts getting released.
 

Silveroz

Newbie
Jan 27, 2019
20
14
I cannot wait for month 1 and even more to appear, i already forgot most of what i did read in weeks 1-3, since summer, but i still know what the story is about and some characters, mostly how they look and i remember some of their names xD
 

giqui

Conversation Conqueror
Compressor
Nov 9, 2019
6,284
43,453
I cannot wait for month 1 and even more to appear, i already forgot most of what i did read in weeks 1-3, since summer, but i still know what the story is about and some characters, mostly how they look and i remember some of their names xD
I've played this game several times ... it's one of the best FAP games out there. So I don't mind repeating it. But I agree with you, the update is overdue. The DV explained that the update will not come before the end of January 2021.
 
Apr 19, 2020
250
364
I've played this game several times ... it's one of the best FAP games out there. So I don't mind repeating it. But I agree with you, the update is overdue. The DV explained that the update will not come before the end of January 2021.
Well, for the final version. But the Alpha version should be out before then. I'm waiting for that final version though. A few more weeks, after all these months, can't hurt too much
 

RandoCard3

Well-Known Member
Mar 17, 2019
1,085
1,179
Shame though. It would have made a good Christmas present.

It's been a while since I've touched the game since I wanted to wait until the merge. What events does the MC have planned for the week 4?
 
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Erros

Member
Aug 28, 2017
294
339
Hey Everyone,

I haven't played in a while. (And by a while, i mean since the release of Day 6 which i think was in early/mid 2019)

So I have a question, i probably already know the answer but i'll still ask.
Do I need to play from the beginning in the week 1 update ? or can i pick up from where i left the story ? (if I still have the saves)

And since I saw the "Month 1" update will release soon, Do saves transfer ? or will I be forced to play again from beginning ?

Thanks.
 

Badjourasmix

Conversation Conqueror
Sep 22, 2017
6,785
15,180
Hey Everyone,

I haven't played in a while. (And by a while, i mean since the release of Day 6 which i think was in early/mid 2019)

So I have a question, i probably already know the answer but i'll still ask.
Do I need to play from the beginning in the week 1 update ? or can i pick up from where i left the story ? (if I still have the saves)

And since I saw the "Month 1" update will release soon, Do saves transfer ? or will I be forced to play again from beginning ?

Thanks.
You will have to start a new game once the month 1 merge comes out. After that the saves should be compatible.
 

RandoCard3

Well-Known Member
Mar 17, 2019
1,085
1,179
Hey Everyone,

I haven't played in a while. (And by a while, i mean since the release of Day 6 which i think was in early/mid 2019)

So I have a question, i probably already know the answer but i'll still ask.
Do I need to play from the beginning in the week 1 update ? or can i pick up from where i left the story ? (if I still have the saves)

And since I saw the "Month 1" update will release soon, Do saves transfer ? or will I be forced to play again from beginning ?

Thanks.
The Alpha for Month 1 is expected before the end of the year, and the Beta and Final versions in January. It comes with a bunch of bug fixes, properly implemented mechanics and the only way to import saves into Day 22 when that releases. At this point, you should just wait for that. Everything currently released will be made redundant.
 
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