Raulf

New Member
May 12, 2021
12
2
[QUOTE = "123Ins123, postagem: 7125529, membro: 3402030"]
Muitas dessas escolhas levam a cenas mais sexy e são deliberadamente bloqueadas pelo desenvolvedor para lançamento público. Pelo que eu entendi, eles estão disponíveis apenas para doadores. Pelo menos um desenvolvimento de eventos (no templo no altar) não está funcionando.
[/CITAR]
Onde está está versão desbloqueado?
 

123Ins123

Active Member
Feb 20, 2021
559
294
[QUOTE = "123Ins123, postagem: 7125529, membro: 3402030"]
Muitas dessas escolhas levam a cenas mais sexy e são deliberadamente bloqueadas pelo desenvolvedor para lançamento público. Pelo que eu entendi, eles estão disponíveis apenas para doadores. Pelo menos um desenvolvimento de eventos (no templo no altar) não está funcionando.
[/CITAR]
Onde está está versão desbloqueado?
I got into the engine myself and turned on these scenes)
 

Armensajo

Member
Dec 13, 2021
102
30
hello guys, somebody can you tell me about the size difference between compressed and original games?
Is there a compressed game storyline that is cut or skipped? Thx
 

Dark_Love

Member
Game Developer
Dec 24, 2019
257
1,846
Parabéns ao desenvolvedor, excelente jogo, com característica própria mais focado no enredo e desenvolvimento dos personagens (já cansei de jogos de enredo pobre com sexo o tempo todo sem sentido), a tempo não encontrava uma proposta desta. A personificação da personalidade da princesa é magnífica, tanto na roda fiel com eventualmente na infiel, por falar nisso, haverá realmente está reta infiel por parte da princesa?
O sistema de troca com os dois protagonista ficou excelente, mas confesso que não tenho interesse na do príncipe, gostaria que houvesse bem mais conteúdo p a princesa, a última atualização foi focado no príncipe, a próxima será na da princesa?
Yes. Next update will be about princess. It's very very early in development.

Most of these choices lead to sexier scenes and are deliberately blocked by the developer for public release. As far as I understand, they are only available for donors. At least one development of events (in the temple at the altar) is not working at all.
Please, don't spread misinformation. I didn't block any content from people. The option in the temple is blocked because you decided to have a scene with witch Marbella. You can't get both scenes in one playthough.
 

OneRow

Newbie
Nov 1, 2019
31
14
hello guys, somebody can you tell me about the size difference between compressed and original games?
Is there a compressed game storyline that is cut or skipped? Thx
This compression is unofficial which reduces media quality and might break the game.
So, like other games, compressed version probably just the reduced media quality, but I didn't play the version, just found this information.
 

Raulf

New Member
May 12, 2021
12
2
Muito ansioso, este é o game que tenho maior expectativa no momento, pois atualmente só curto jogos que tem histórias bem trabalhadas com protagonista feminina inicialmente íntegra moralmente, e posterior corrupção lenta(quanto mais lenta melhor). Jogos com mulheres depravadas já está sem graça, pois o q tem graça é a evolução dos personagens.
 
  • Like
Reactions: Beowulf72

Slinky101

New Member
Apr 3, 2019
2
1
Is there anyway to support the developer of this game? i.e. Patreon, Subscribestar, of BuymeaCoffee?
 

x1806714

New Member
Aug 15, 2021
4
1
Hi there,
New to the game, so how do u use the memory fragment u got during play?
Anywhere to revisit those scenes apart from saves?
 

Dark_Love

Member
Game Developer
Dec 24, 2019
257
1,846
master darklove! any sneakpeek pls? how's the progress? haha
Here some teaser. I finished two scenes (one big and one smaller), now I'm working on scene 3. I completely re-made Kitchen Map and Castle Courtyard (now they look just like in the renders and are easier to navigate), I added maps of the Castle and Military Camp that you can see at any moment and made lighting change according to the day-night cycle.
 
3.80 star(s) 39 Votes