You must be registered to see the links
I have to apologize to all of you for the delay of this version. I had a combination of both hardware and personal issues. In this version I have focused on the performance of the game, in addition to explain a little better certain situations of the plot.
My main problem is my hardware, I wish I could render enough images to better detail the expressions of each character but my renderings take between 1 and 3 hours for each render.
For all my supporters: Thank you all for believing in my project and in me. I promise you that I will work hard in each version to be able to please you in your leisure time.
I hope you enjoy Halloween as best you can with your friends and family.
Regards,
Lusi3D
-------------------------------------------------------------------------------------
Spanish
A principios de Octubre, habra un nuevo lanzamieto.
Tengo que disculparme con todos vosotros por el retraso de esta versión. Tuve una combinación de problemas tanto en hardware como personales. En esta versión me he centrado en el rendimiento del juego, además de explicar un poco mejor ciertas situaciones de la trama.
Mi principal problema es mi hardware, ojala pudiera renderizar suficientes imágenes para detallar mejor las expresiones de cada personaje pero mis renderizados tardan entre 1 y 3 horas por cada render.
Para toda la gente que me apoya: gracias a todos vosotros por creer en mi proyecto y en mi. Os prometo que trabajaré duro en cada versión para poder complaceros en vuestros momentos de ocio.
Espero que disfrutéis de halloween lo mejor que podáis con vuestros amigos y familia.
Saludos,
Lusi3D