- Nov 7, 2018
- 1,081
- 6,937
Could you be more specific? Lol
You don't have permission to view the spoiler content.
Log in or register now.
Could you be more specific? Lol
I very strongly disagree.It would be cool if the Dev of My Employee Family took over this game.
In the 5th place, very well put. Touche'I very strongly disagree.
In the first place, no one has a right to take over this game without permission from MMstudios. In the second place, Funny Desires, the developer of My Employee's Family, has a different style of writing, so it would make for a jarring transition in the narrative. In the third place, Funny Desires is already trying to develop two games of his own at the same time. Do you really think that he could handle a third? In the fourth place, Funny Desires hasn't posted an update to My Employee's Family for six months now, and hasn't posted anything on his Patreon for three months. Is that the sort of development cycle which gives you confidence?
I, too, wanted the MC to bang the thicc daughter, and the older daughter, and the best friend's daughter who manages the apartment complex. And I wanted a lot more action with the secretary, and the girlfriend, and the bartender.I just wanted to at least bang the thicc daughter before it got abandoned.
This, my friend, is the million dollar question. Why do so many good games get abandoned? I'd have to be a wiser man than I am to know the answer, but my best guess is that it's easier to have a strong start than a strong finish.Why is it that games that allow you to bang the mom and the daughter like My Sweet Neighbor end up dead.
Been down for a couple of years now, but yeah.Another one down? Damn
"Elie, sweetheart, you've got . . . um, no not down there . . . kind of, uh, the general facial area. . . . You know what? Never mind."
Unlucky daughterAnother daughter goes untouched
View attachment 782801
Hombre de familia...? [v9.1] [MoleMan] - TRADUCCIÓN AL ESPAÑOL.
Hola gente... de nuevo les traigo una nueva actualización en español de este gran juego creado por MoleMan.
Como siempre me gusta agradecer al creador por sus horas de trabajo y dedicación al juego.
Queria comentarles que el juego esta 100% traducido manualmente, pero por alguna razon hay algunas frases que no salen en español, sobre todo en la toma de decisiones, creo que es por ciertos textos que no se pueden modificar de el archivo original.
Gracias y disfruta.
-------------------------------------------------- ------
Hola gente... de nuevo os traigo una nueva actualización al español de este gran juego creado por MoleMan.
Como siempre me gusta agradecer al creador sus horas de trabajo y dedicacion al juego.
Queria comentaros que el juego esta convertido al 100% de manera manual, pero por alguna razón hay algunas frases que no salen en español, sobre todo en la toma de decisiones, creo que es por ciertos textos que no se pueden modificar del archivo original.
Gracias y que lo disfrutéis.
Darax.
[/CITA]
Hola lo descargue para Android pero no he podido ponerlo en español, como lo hago?
Please provide an English translation for any non-English posts, as per Rule #5.View attachment 782801
Hola gente... de nuevo les traigo una nueva actualización en español de este gran juego creado por MoleMan.
Como siempre me gusta agradecer al creador por sus horas de trabajo y dedicación al juego.
Queria comentarles que el juego esta 100% traducido manualmente, pero por alguna razon hay algunas frases que no salen en español, sobre todo en la toma de decisiones, creo que es por ciertos textos que no se pueden modificar de el archivo original.
Gracias y disfruta.
-------------------------------------------------- ------
Hola gente... de nuevo os traigo una nueva actualización al español de este gran juego creado por MoleMan.
Como siempre me gusta agradecer al creador sus horas de trabajo y dedicacion al juego.
Queria comentaros que el juego esta convertido al 100% de manera manual, pero por alguna razón hay algunas frases que no salen en español, sobre todo en la toma de decisiones, creo que es por ciertos textos que no se pueden modificar del archivo original.
Gracias y que lo disfrutéis.
Darax.
[/CITA]
Hola lo descargue para Android pero no he podido ponerlo en español, como lo hago?